اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
رضا عارف زاده

با توجه به خصوصيات و پيچيدگي هاي استان خوزستان ، استاندار خوزستان بايد توانمندي ها و ويژگي هايي خاصي را داشته باشد كه برخي آنها چنين است:

1-نگاه بر اساس منافع ملی کشور برای افزایش قدرت و ثروت ملی و حفظ ثبات و امنیت مردم.

2- برخورداری از توانایی ها و شایستگی های مدیریتی در شرایط فعلی ، توانایی در تصمیم گیری با رویکرد علمی در شناخت و حل مسئایل ( مسئله محوری ) ،توانایی هماهنگی ، برخورداری از نگرش سیستمی ، اقتضایی و استراتژیک .

3- حرکت در راستای برنامه ها و سیاست های کلان دولت .

4- برخورداری از رویکرد فراجناحی و سیاسی در امر اداره استان و تفکیک قائل شدن بین امر اداره و سیاست در ساختار دستگاه های اجرایی کشور .

5- توانایی برقراری ارتباط موثر با همه ذی نفعان در استان از گروه های اجتماعی ، فرهنگی و زبانی ، صنفی و حرفه ای ، نیروهای سیاسی مختلف ، علما و روحانيت وشخصیت ها.

با توجه به موارد بالا و در شرایط فعلی خوزستان استاندار آينده بايد شناخت كاملي از امکانات ، محدودیت ها ، چالش ها و فرصت های استان داشته باشد و مورد اعتماد بخش وسیعی از نیروهای اجتماعی و سیاسی باشد و با توجه به جميع نكات فوق الذكر ، دكتر كيانوش راد با توجه به اينكه چهره اي بومي ولي در سطح ملي است بهترين گزينه جهت تصديگري استانداري و به دست گرفتن سكان مديريت عالي استان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار