شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از مهار آتش سوزی انبارهای باگاس کارخانه کاغذ پارس هفت تپه پس از 9 ساعت خبر داد.

بخشی از محصول باگاس کارخانه کاغذ پارس هفت تپه در شوش خوزستان از ساعت 18 عصر دوشنبه طعمه آتش شده بود.  عبدالحسین معظم فر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:در پی این آتش سوزی 2 دستگاه خودرو سنگین مهار آتش از دزفول به محل حادثه اعزام شد. 

وی با اشاره به گسترش آتش به دلیل وزش باد شدید در منطقه گفت: در پی گسترش آتش سوزی ماموران آتش نشانی با 11 دستگاه خودرو مهار آتش از شهرهای شوش، حر، الوان، شاوور و شرکت های اطراف نیز عازم محل شدند. 

وی گفت:با تلاش ماموران آتش نشان شهرهای شمال خوزستان این آتش سوزی حوالی ساعت سه بامداد سه شنبه پس از 9 ساعت کامل مهار شد.  کارخانه کاغذ پارس هفت تپه بزرگترین کارخانه تولید کاغذ در کشور است. 

باگاس تفاله ای است که پس از استخراج شکر از نیشکر حاصل می شود.  باگاس در صنعت تولید نئوپان، تخته نیمه فشرده، کاغذ، الکل ، تولید اسید سیتریک مصرف که به دلیل خود اشتعالی در فضای باز نگهداری می شود. 

از باگاس برای فرآوری خوراک دام نیز استفاده می شود.  شرکت کاغذ پارس هفت تپه در 100 کیلومتری اهواز و 35 کیلومتری شوش واقع است. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار