شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۲

شوشان : عبادی : سکون و توقف چندین ساله که بر آسمان ورزش هندیجان سایه افکنده بود با شروع مسابقات فوتبال بزرگسالان باشگاه ها از بین رفت.

این مسابقات با شرکت هشت تیم و در دو گروه به نام جام خلیج فارس آغاز شد.در گروه الف:تیمهای جنوب,ساحل, کارگر و خیبر حضور دارند و تیمهای پاس(امید),ملوان,خلیج فارس و پرسپولیس در گروه ب به رقابت می پردازند.این حرکت باعث شد که یکبار دیگر خورشید از پشت ابرهای ساکن سربر آورد و در اسمان شفاف هندیجان به روی دوست داران خود لبخند بزند.

دیدار افتتاحیه مسابقات را دو تیم جنوب و ساحل برگزار کردند که تیم جنوب موفق شد با نتیجه 3 بر 1 به برتری برسد.تیم جنوب که از باسابقه ترین و پرافتخار ترین تیمهای هندیجان به شمار میرود در فعالیت جدید خود با سرمربیگری علی عبادی از بختهای نخست قهرمانی به شمار میرود.بازی امید و پرسپولیس در حالی که با نتیجه ۲ بر ۱ بسود تیم امید در جریان بود بازیکنان تیم پرسپولیس بسوی داورمسابقه حمله ور شدند و صحنه های زشت و تآسف باری را به وجود آوردند.گفتنی ست هیت فوتبال تیم پرسپولیس را محروم و از ادامه مسابقات کنار گذاشته شد.

دیدار ملوان و خلیج فارس جذاب و دیدنی از آب در آمد که حاصل آن برتری ۲ بر ۱ ملوان بود.اخرین دیدار هفته اول را دو تیم کارگر و خیبر برگزار کردند که در یک بازی پربرخورد و خشن دو تیم به تساوی ۲ بر۲ دست یافتند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار