اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خواستار تجدیدنظر در سیاست انتقال آب کارون به فلات مرکزی شد.
 
ناصر سودانی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس ضمن قدردانی از مشارکت مردم در انتخابات و طلب حلالیت از مردم حوزه انتخابیه خود برای منتخبان مجلس دهم آرزوی توفیق کرد و گفت که آمادگی انتقال تجربه به همکاری با آنان را دارد.
 
وی با تبریک قهرمانی تیم استقلال خوزستان افزود: آن‌ها با کمترین امکانات و حمایت‌ها موج شادی را در قلوب مردم رنج‌دیده خوزستان پدیدار ساختند و حماسه و ارزش را رقم زدند. همچنین صعود تیم نفت آبادان به لیگ برتر را به همه مردم خوزستان تبریک می‌گویم.
 
سودانی با بیان این‌که جریان آب در جلگه خوزستان مایه زندگی و تمدن دیرینه در استان بوده است، تصریح کرد: متاسفانه برخی با سیاست‌های کوته‌بینانه در جهت کاهش جریان آن تلاش می‌کنند. من از رئیس جمهور و وزیر نیرو می‌خواهم در سیاست انتقال آب کارون به فلات مرکزی تجدیدنظر و راه‌های دیگری که زیان کمتر و نفع بیشتری دارد را تجربه کنند زیرا خلاف عقل و تدبیر است که حساس‌ترین استان کشور را تبدیل به کویر کنیم و امید مردم را ناامید کنیم.
 
نماینده مردم اهواز خواستار اتخاذ تدبیر عملی برای مقابله با ریزگردها شد و گفت: رایزنی بین‌المللی در مجامع مربوطه برای فشار آوردن به حکمرانان عربستان سعودی در مهار ریزگردها را دنبال کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار