شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۵۲۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
تسنیم نوشت: عباس حاج رسولی‌ها، عضو شورای شهر اصفهان  جلسه علنی شورا با اشاره به تصویب بودجه 95 دولت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر دولت نسبت به شهرداری در حوزه حمل‌ونقل شهری به‌ویژه مترو، اتوبوس‌ها و توسعه زیرساخت‌ها کوتاهی داشته و ضروری است که در سال جاری بخشی از آن را جبران کند.

وی با اشاره به این مسئله که نمایندگان باید توجه بیشتری نسبت به تخصیص بودجه به بهره‌برداری از پروژه بهشت‌آباد ( انتقال آب از سرشاخه های کارون) داشته باشند، تصریح کرد: در حال حاضر بارندگی‌های خوبی در کشور اتفاق افتاده و باید نسبت به اجرایی‌شدن طرح بهشت‌آباد توجه داشته باشیم. البته باید دانست در حال حاضر 30 درصد از صنایع استان به‌صورت کامل تعطیل و بسیاری از آن‌ها رو به تعطیلی هستند.

عبدالرسول جان‌نثاری، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اصفهان با اشاره به واگذاری بخشی از فعالیت‌های شهرداری در دفاتر دولت پیشخوان بیان کرد: این اقدام به‌دنبال ابلاغیه دولت به شهرداری‌ها اتفاق افتاده و برای ساماندهی بهتر و افزایش رضایتمندی شهروندان ضروری است که شهرداری باید ابعاد این فعالیت‌ها را برای اعضای شورای شهر تشریح کنند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
comment
0
0
comment کاشکی اعضاء محترم شورای شهر اهواز هم به اندازه اینها تعصب شهر اهواز را داشتند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
comment
0
0
comment بارندگی خوب چه ربطی به انتقال آب داره! در اصفهان هم خوب بارندگی اومد پس به اصفهانی ها بگید از چاه ها برای کشاورزی و صنت آب برداشت کنند و به یزد کاشان کرمان آب انتقال کنند چون امسال اصفهان خوب باران اومده آب زیاد داره زاینده رود هم پراز آب شده میتونید از زاینده رود هم آب برای کشاورزی برداشت کنید ،ببینم آقای اصفهانی شما بچه ایی فکر کزدی مردمم مثل شما بچه اند؟ وقتی بزرگ شدی بعد اطهار نطر کن .
ما خوزستانیها خسته شدیم از این غارت ها و اذییت ها ، مدارا کردن هم در برابر این همه زیاده خواهی حدی داره یه کاری نکنید[...] درسته خوزستانیها مهربونند ، دست و دلبازند، نجیبند ولی مطمئن باش [...] نیستن . اوضاع رو خوب زیر نظر دارند
کارون برای مردم خوزستان یعنی زندگی ، و بهشت آباد یعنی نابودی ، این طرح هرگز عملی نمیشه چون خوزستان نابود میشه خوزستان نابود بشه یعنی صیفی جات کندم .... محصولات کشاورزی در زمستون که همه جای ایران برف و یخبندان است تغذیه ی مردم هیچ،چطوری دیگه مردم رو میشه نگه داشت در جایی که رودش نابود شده ؟چطوری میشه از مرزها دفاع کرد وقتی مردمانی در مرز نباشند و دفاع کنند؟ما مردم خوزستان سپر شما شدیم بخاطره همینه که در جنگ شما اصفهانی ها شیراز تهران آسیب ندیدید دشمن اول با ما خوزستانیها میجنگه خانه و کاشانه ی مارو داغون کرد جوونای نازمونو پرپر کرد بعد از تمام ایران عزیزم نیرو رسید اگر ما مردم سد نشده بودیم تا تهران اومده بودند
متاسفم که از خوزستان نان و نمک میخورید نمکدان میشکنید
[...] آیا این حق مردم خوزستان است که چنین رفتار و تبعیض روا میدارید؟ همه چی رو برای خود میخواهید [...]
comment
نهیراتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
comment
0
0
comment اعضای محترم شورای شهر اهواز لطفا گوش به زنگ باشید و کاری مفید برای این شهر انجام دهید انتخابات بعدی در راه است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
comment
0
0
comment واکنش کیانوش راد به نامه نگاری و جمع آوری امضا برای گزینه ی استانداری:

برخي افراد از روي دلسوزي و احساس مسوليت ، نسبت به سرنوشت استانداري نامه اي را تهيه كرده و در صدد جمع اوري امضاء هستند و نام اينجانب را هم در ابتدا آورده اند .
كه بلافاصله عرض كردم :

بدليل مناسب ندانستن اينگونه روش ها در موضوع معرفي استاندار ، نام اينجانب را از نامه حذف كنند.

شوراي هماهنگي احزاب اصلاح طلب ، اقدامي را انجام داده است .
و افراد وگروه ها هم تماس ها و مذاكرات خود را داشته و دارند. لذا روش جمع امضاء را براي معرفي كانديداي استانداري مناسب نمي دانم .

درضمن در مورد تهيه نامه اي با امضاي عمومي و با اين روش ، هيچكس از من اجازه با مشورتي هم ننموده است.

البته من " مناع الخير " نيستم . فقط عرض كردم اسم من در اينگونه جمع آوري امضاء نباشد.

محمد كيانوش راد

کانال تلگرام پایگاه خبری شوشان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار