شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
عبدالله ویسی سرمربی تیم قهرمان لیگ خوشحالی همه استقلالی های کشور از قهرمانی تیم استقلال خوزستان را طبیی خواند و گفت :خوزستان، استان آبی‌هاست. طرفداران استقلال در این استان خیلی زیاد هستند و استقلال اهواز هم تیم دیگری بود که امسال متاسفانه به لیگ یک سقوط کرد.

وی گفت :الان در حال حاضر جام هم مال آبی‌هاست و جام آبی شده و معلوم است که طرفداران استقلال تهران باید خوشحال باشند، چون پرسپولیس که رقیب آنها بود قهرمان نشد و یک تیم که نامش استقلال بود قهرمان شد.

ویسی افزود: البته من از بازیکنان سابق استقلال تهران و اهواز در دهه 70 خیلی مشاوره گرفتم و آنها به من خیلی کمک کردند. ظاهرا باشگاه استقلال هم در گذشته و قبل از انقلاب در بیش از 40 شهر شعبه داشته و در اهواز این شعبه خیلی فعال بوده است. البته نام تیم ما استقلال صنعتی خوزستان است و با استقلال اهواز فرق دارد، ولی خوشحالیم که همه استقلالی‌ها، فولادی‌ها و صنعت‌نفتی‌ها که باید به آنها بابت صعود به لیگ برتر تبریک بگویم، برای قهرمانی استقلال خوزستان هم‌قسم شده بودند.

وی در پاسخ به این سوال که یک‌بار گفته بودید که آرزو دارید سرمربی استقلال تهران شوید.گفت:بله، دوست دارم یک روز سرمربی استقلال تهران شوم، اما فکر می‌کنم هنوز زود است اما یک روز سرمربی استقلال تهران هم می‌شوم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار