اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۵۴۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت و گوی اختصاصی با شوشان: با هر تغییر و تحولی یک سری کشمکش ها و چالش ها ایجاد می شود
علیرضا اژدری زاده در مصاحبه با پایگاه خبری شوشان در خصوص اتفاقات ابتدای فصل و استعفای هیات مدیره گفت: در استعفای دهکردی و هیات مدیره...
 شوشان: علیرضا اژدری زاده در مصاحبه با پایگاه خبری شوشان در خصوص اتفاقات ابتدای فصل و استعفای هیات مدیره گفت: در استعفای دهکردی و هیات مدیره سیاست های سازمانی تاثیر گذار بود. با توجه به تغییر در ساختار شرکت از دولتی به خصوصی و همچنین تغییر نوع هزینه کرد و همچنین نگاه ویژه سازمان لیگ به درآمد زایی باشگاه ها سبب شد که دو طرف از هم جدا شوند و بعد از رفتن جناب دهکردی بنده که چندین سال در شرکت فولاد خوزستان و همچنین مدیر باشگاه فولاد نوین بودم به این سمت منصوب شدم.


به گزارش شوشان ، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان  ادامه داد : معمولا با هر تغییر و تحولی یک سری کشمکش ها و چالش ها ایجاد می شود ولی من خوشحالم که تیم فولاد از این بابت ضرر کمی را متحمل شد. درست است که ما لیگ را به عنوان تیم 12 به پایان رساندیم اما نوجوانان ، جوانان و امید ما جور بزرگسالان را گشیدند و چند عنوان قهرمانی را بدست آوردند.

اژدری درمورد اعتراض های صورت گرفته در هفته های آغازین اظهارداشت: از تیم پر افتخاری مانند فولاد طبیعی است که انتظارات بالا باشد ولی نباید فراموش کنیم فوتبال یک رقابت است و در رقابت ممکن است نتایج دلخواه نباشد و همچنین در هر سیستمی شدت و ضعف هایی به وجود می آیند.
اژدری در مورد فسخ قرارداد اسکوچیچ نیز گفت: پس از پایان مسابقات لیگ برتر لازم بود که یک بررسی در رابطه با ادامه همکاری طرفین انجام شود و مشخص گردد که به چه صورت قرار است کارمان را دنبال کنیم. بدین منظور چند جلسه با اعضای هیات مدیره باشگاه در خصوص بررسی ادامه همکاری و یا قطع همکاری با این سرمربی داشتیم که در پایان قرار بر این شد که جلساتی را در باشگاه برگزار کرده و سیاست های اتخاذ شده از سوی هیات مدیره و اهداف را با اسکوچیچ در میان بگذاریم، در نهایت پس از جمع بندی این جلسات هیات مدیره رای به منفک شدن قرارداد ایشان داد و این توافق به صورت دوستانه اجرا شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر یکی از برنامه های اصلی که هیات مدیره در دست انجام دارد مربوط به انتخاب سرمربی جدید تیم بزرگسالان فولاد خوزستان از بین گزینه های مختلف می باشد و معتقد است که انتخاب سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی در اسرع وقت، می تواند کمک شایانی در آماده سازی این تیم داشته باشد و امیدواریم که در این راه بهترین انتخاب را داشته و تیمی شایسته را روانه شانزدهیمن دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور کنیم. بنده علاقه به نیروی بومی دارم و امیدوارم بتوانیم از نیروهای بومی خودمان استفاده نماییم. ولی سرمربی فولاد قطعا ایرانی است.

به گزارش شوشان ، وی درباره  فولاد نوین خوزستان گفت : یکی از کارهای خوب فوتبالی که در چند سال گذشته اتفاق افتاده بود بحث ایجاد تیم فولاد نوین و صعود آن به لیگ دو ، یک و لیگ برتر بوده که باعث اعتمادبه نفس به جوانان استان شد. این کار با کمترین هزینه ولی با قدرت صورت گرفت و ما با اقتدار به لیگ برتر آمدیم. ولی بعد از آمدن به لیگ برتر نیاز به تغییر ساختاری داشتیم. که با توجه به اینکه فولاد نوین زیرمجموعه فولاد خوزستان بود قوانین اجازه حضور دو تیم از یک مجموعه را نمی داد ولی از طرفی نیز باید یک تیم در لیگ بازی می کرد بنابراین تصمیم بر فروش گرفتیم تا بتوانیم از این بابت به درآمد برسیم . لیکن قرارشد تیم از استان خارج نشود و به یکی از دو تیم نفت آبادان و یا نفت مسجد سلیمان واگذار شود که وزارت نفت اعلام کرد آمادگی پذیرش آن را ندارد و ما نیز زمان را از دست داده بودیم. و آن را به استقلال اهواز واگذار کردیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان  همچنین درمورد لیگ پانزدهم نیز اظهار داشت: به نظر من ابتدای این لیگ بسیار ناامید کننده بود چون تا چند روزمانده به شروع لیگ معلوم نبود کدام تیم ها بسته شده و یا کدام تیم ها آماده شروع هستند. ولی در هفته های پایانی به اوج خود رسید و حتی به دقایق پایانی نزدیک شد. ولی باید تدابیری اندیشیده شود که هیجان در همان هفته های آغازین به اوج برسد.

وی در مورد بودجه باشگاه نیز بیان داشت : بودجه لیگ پانزدهم 25 میلیارد بوده است که بخش زیادی از آن به سرمربی و کادر مربیگری می رسیده واین قرارداد در مدیریت قبلی امضا شده بود و ما ناچارا به آن تن دادیم.
 
مصاحبه : سید مهدی نیر
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
comment
0
1
comment سرمربی فولاد میبایست در شان این تیم بزرگ باشد و نباید به صرف بومی بودن اقدام به استخدام سرمربی کرد
فصل گذشته هواداران فولاد روزهای بسیار سختی را سپری کردند و انتظار دارند که در فصل پیش رو فولادی قدرتمند و مدعی را ببینند نه تیمی که زنگ تفریح سایر مدعیان باشد و به کسب عنوانی در میانه جدول اکتفا کند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
comment
0
0
comment سلام سرمربی بزرگ بیاورید درحد تیم فولاد دوباره ته جدول نبری فرکی منصوریان
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
comment
0
0
comment مربی خارجی بیارید درحد عالی
comment
هاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
comment
0
0
comment سلام.بنده فکر می کنم اگر به مربی خوب بومی(خوزستانی) اعتماد کنید مانند استقلال خوزستان قهرمان خواهید شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار