شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۱

شوشان / صادقی : میلاد سرتاسر سعادت منجی عالم بشریت،امام زمان،آخرین ذخیره الهی و محبوب دلهای مستضعفان حضرت بقیه الله اعظم را تبریک عرض می نماییم.

نیمه شعبان گذشت، اما باید سوال کرد بنیاد مهدویت و دیگر نهادهای مرتبط با مهدویت و ترویج فرهنگ انتظار در جامعه چه اقداماتی انجام داده اند؟

با تاسیس بنیاد مهدویت و نهادهای مرتبط با آن درکشور و در راستای مقابله با تهدیدات و هجمه های دشمنان اسلام و قرآن علیه ظهور آقا امام زمان(عج) و تخریب وجه آن امام بزرگوار و منحرف کردن افکار جهانیان بخصوص مسلمانان و کسانی که به نوعی در انتظار موعود هستند قصد ترویج افکار فاسد و التقاطی خود را دارند تشکیل و راه اندازی شد.

امروزه صهیونیست های افراطی و وهابیت ضد بشری با بدعت در دین و راه اندازی فرقه های شیطانی و عرفان های فاسد و کاذب و پشتیبانی میلیاردها دلار و حمایت های سیاسی و اطلاعاتی در گسترش قارچ گونه ی آنها در بین مسلمین بخصوص شیعیان هستند و در حال تخریب ضمیرهای پاک و آماده جوانان در مورد دین اسلام هستند.بیشترین فرقه های ضاله که جوانان را می بلعند.

حال باید گفت مسئولان در مورد این اقدامات دشمنان چه راه کارهایی را پیش بینی کرده اند و چه اقدامات عملی برای مبارزه با توطئه های دشمنان صورت داده اند و در نیمه شعبان امسال چه تدارکاتی برای آگاه سازی جامعه و بخصوص قشر جوان انجام داده شد؟ و هزاران سوال دیگر که مردم عزیز منتظر شنیدن پاسخ های آنها هستند.

خبرنگارما در گفتگو با مسئول بنیاد مهدویت در هندیجان اینگونه شنید:درنیمه شعبان سال گذشته پوسترهایی برای تبلیغ به ما داده شد اما امسال حتی پوستر هم ندادند چه برسد اینکه ما بیاییم مراسم و سخنران دعوت کنیم و اغلب میگویند اعتبار وجودندارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار