شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و ادب و احترام و با تبریک اعیاد شعبانیه خصوصا میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیة الله الاعظم(عج). بنده حسین مؤذنی بعنوان امام جمعه بخش جونقان و رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش جونقان نسبت به قضایای اتفاق افتاده در قلعه سردار اسعد بختیاری، حقایقی است که برای روشن شدن اذهان عمومی عموماً و برای مردم عزیز جونقان و قوم فهیم بختیاری خصوصاً بیان می نمایم تا معلوم شود چه کسانی در این قضایا مقصر و دخیل بوده اند تا مردم بازیچه دست فتنه گران قرار نگیرند.

اولاً عرض می کنم تمام اقوام ایران زمین اعم از فارس ، لر،ترک،کرد و بختیاری و اقوام دیگر نزد بنده محترم و عقاید و آداب و سنن و شخصیت های مورد احترام آنها که در گذشته سابقه نیکی داشته اند مورد احترام می باشند و کسی حق ندارد هیچ گونه اهانتی را به آنها بنماید .                                                                              

ثانیاً عرض می کنم بنده با هر کار غیر قانونی از هر شخص اعم از دولتی و غیر دولتی، مذهبی و غیر مذهبی مخالفت صریح خود را اعلام می نمایم و قانون را خط قرمز و تخطی و عبور از آن را تخلف می دانم و نباید کسی به خود اجازه بدهد که کار غیر قانونی انجام دهد و با اعمال سلایق شخصی برای جامعه تصمیم گیری نماید. بنده بعنوان امام جمعه و رئیس شورای فرهنگی بخش جونقان از مسئولین میراث فرهنگی این سوال را دارم که چرا شورای فرهنگ عمومی بخش جونقان در جریان انجام این کار قرار نگرفت. همانطور که مطلع هستید برای نصب مجسمه ها در میادین و اماکن شهر مجوز شورای فرهنگ عمومی لازم است و بنده بعنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی اعلام می کنم نه از آوردن مجسمه و نه از نصب آن و نه از تخریب آن در قلعه سردار اسعد هیچ گونه اطلاعی نداشتم و بعد از تخریب آن از عموم مردم مطلع شدم. و لذا هیچ گونه مسئولیتی را نسبت به انجام این کار بعهده نمی گیرم اما نسبت به کسانی که خودسرانه و بدون مجوز قانونی به محوطه قلعه سردار اسعد وارد شده و اقدام به تخریب مجسمه سردار اسعد نموده اند این عمل یک اقدام غیر قانونی بوده و از نظر بنده این عمل ناشایست را محکوم و تقبیح می کنم و با عاملان آن هر کس که می خواهد باشد باید برخورد قانونی صورت پذیرد تا عبرت دیگران گردد. در ادامه اقدام غیر قانونی و عمل بسیار زشت و ناجوانمردانه افراد فتنه گر و معلوم الحال که غیر از فتنه گری هنری ندارند که سریعاً و صریحاً و هدفمند شده در جهت تخریب جایگاه امام جمعه این عمل را به بنده نسبت دادند و با انتشار این شایعات در سایت ها و شبکه های مجازی احساسات مردم خصوصا قوم بختیاری را تحریک نموده و به بازی گرفتند و گفته اند که امام جمعه جونقان در خطبه های نماز جمعه مردم را تحریک نموده اند تا مجسمه را تخریب کنند، اعلام می دارم که اینگونه نسبت ها به بنده کذب محض و افترا می باشد در حالی که فایل صوتی خطبه ها مورخه 24/02/95 در سایت نماز جمعه جونقان  و شبکه های اجتماعی قرار گرفته و در حال پخش و انتشار می باشد و لذا افرادی که اطلاع ندارند می توانند با مراجعه به این خطبه و با مراجعه به سایت های مذکور از کذب بودن این شایعات اطلاع پیدا نمایند. و اعلام می کنم با افرادی که این عمل بسیار زشت را انجام داده اند از طریق مجاری قانونی اقدام و با آنها بر خورد قاطع می نمایم و این افراد را به عموم مردم معرفی می نمایم. در پایان از  عموم مردم عزیز جونقان و قوم فهیم بختیاری استدعا دارم که آرامش خود را حفظ نموده و کارها را از مجاری قانونی پیگیری نمایند و از اقدام غیر قانونی و احساساتی بر حذر میدارم. انشاء الله خداوند عاقبت همگان را ختم بخیر و شر فتنه گران را به خودشان برگرداند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

حسین مؤذنی امام جمعه بخش جونقان. مورخه 27/02/95

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار