شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
دبیر جشنواره ملی هنر و ادبیات مقاومت دانشگاهی گفت: به دلیل کیفیت پایین و تعداد کم آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، زمان برگزاری آن به 5 مهرماه تغییر کرد.
 
دکتر آرش امرایی در گفت‌و‌گو با ایسنا، اظهار کرد: قرار بود این جشنواره امروز، 29 اردیبهشت‌ماه برگزار شود اما به علت تبلیغات ناکافی و پایین بودن تعداد و کیفیت آثار ارسالی تصمیم بر آن شد که جشنواره با تأخیر سه ماهه در پنجم مهرماه برگزار شود.
 
وی با بیان این‍‌که تمام دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه‌های مورد‌تائید وزارت علوم و بهداشت می‌توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند، گفت: با توجه به تغییر زمان برگزاری جشنواره متقاضیان تا 15 مردادماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند که پس از داوری 15 شهریورماه آثار برتر اعلام خواهد شد؛ همچنین کتابچه‌هایی از برترین آثار شعر و داستان جشنواره چاپ می‌شود.
 
دبیر جشنواره ملی هنر و ادبیات مقاومت دانشگاهی با اشاره به این‍‌که این جشنواره در دو بخش ادبیات  و هنر توسط دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار می شود، تصریح کرد: جشنواره در رشته‌های شعر و داستان، عکس، نقاشی، طراحی و نقاشی، فیلم کوتاه، موسیقی با محوریت شهدای گمنام، شهدای مدافع حرم، دفاع مقدس، مقاومت و آزادسازی خرمشهر برگزار خواهد شد.
 
امرایی افزود: داوری آثار در بخش‌های طراحی، نقاشی و عکس توسط اساتید دانشکده هنر شوشتر و دانشکده هنرهای زیبا در تهران انجام خواهد شد و در بقیه رشته‌ها هنوز داوری قطعی مشخص نشده است اما وزارت ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی وزارت علوم برای انجام داوری آثار اعلام آمادگی کرده‌اند.
 
دبیر جشنواره هنر و ادبیات مقاومت افزود: برنامه‌های جانبی این جشنواره نیز 5 مهرماه برگزار خواهد شد که برگزاری نمایشگاه آثار عکس و طراحی و نقاشی در 5 مهرماه تاکنون قطعی شده است؛ علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر به آدرس  www.kmsu.ac.ir مراجعه کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار