شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۶۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
 پنج طرح درمانی و بهداشتی روز چهارشنبه با حضور دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در رامهرمز در 85کیلومتری شرق اهواز به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا برای بهره برداری از این طرح ها که شامل بخش اورژانس ، CCU ، ICU بیمارستان مادر و بخش های سی تی اسکن و MRIبیمارستان امام شهرستان رامهرمز است96میلیارد ریال هزینه شده است.
وزیر بهداشت در سفر به رامهزمر از بخش های مختلف بیمارستان های مادر و امام این شهرستان بازدید و با برخی از کارکنان و مدیران این دو مرکز درمانی دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر قاضی زاده هاشمی در آئین بهره برداری ازاین طرح های بیمارستانی ابراز امیدواری کرد با افتتاح این طرح ها ، امکان انجام کارهای درمانی در این منطقه بدون اعزام به کلانشهر اهواز
فراهم شود. وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ظهر روز چهارشنبه برای افتتاح طرح های بیمارستانی رامهرمز ، از طریق فرودگاه اهواز وارد استان خوزستان شد.

دکتر هاشمی 30بهمن ماه پارسال نیز برای بازدید از طرح های بیمارستانی استان سفر دوره ای به خوزستان داشت.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
comment
0
0
comment خداییش فقط وزیر بهداشت برای مردم خوزستان کاری کرد خدا بهش اجر بده . فقط این وزیر تونست دین به خوزستان و خوزستانی ادا کنه هرچند کمبودهای زیادی داریم ولی همین که بدونیم مسئولی به فکرمون هست و اومده که بدون تبعیض ،واقعا اومده به مردم خدمت کنه تحسینش میکنیم و ازش سپاسگذاریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار