شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۵

نخستین باغ ایرانی در استان خوزستان با همت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در شهرستان شوشتر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر شرکت سرمایه‌گذاری سلمان اظهار داشت: نخستین باغ ایرانی در استان خوزستان با مشارکت بخش خصوصی در روزهای آینده در شهرستان شوشتر به بهره‌برداری می‌رسد.

روزبه سلمان افزود: این باغ ایرانی با همه شاخصه‌های باغ‌های ایرانی  در کنار نهر داریون و مجاور آثار تاریخی بندخاک و پل بند لشکر و شاه‌علی شوشتر واقع شده است که وجود این آثار تاریخی در مجاورت این باغ زیبا بر جاذبه‌های این اثر تاریخی می‌افزاید.

وی تصریح کرد: برای احداث این باغ ایرانی تاکنون بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از طرف شرکت سرمایه‌گذاری شده است و هنوز هم نیز برای بخش توسعه این باغ باید هزینه‌هایی انجام شود.

این سرمایه‌گذار با اشاره به مساحت این باغ زیبا تاکید کرد: این باغ ایرانی در شرایط کنونی 2 هزار و 500 متر مربع است ولی در طرح توسعه این باغ مساحت ان افزایش می‌یابد.

سلمان با اشاره به بخش‌های مختلف این باغ ایرانی گفت: این باغ دارای آب‌نماهای طبیعی و مصنوعی، شربت‌خانه و چای‌خانه است.

وی تاکید کرد: این نخستین باغ ایرانی است که در خوزستان محسوب می‌شود و نخستین باغ ایرانی است که در کشور به همت سرمایه‌گذار بخش خصوصی ساخته شده است.

سلمان افزود: این باغ زیبا در روزهای آتی با حضور مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان و برخی از مدیران ملی این سازمان افتتاح می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار