شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۹

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول شامگاه شنبه در گفت و گوی با روناش گفت : کارگاه آموزشی آشنایی با خزندگان از سوی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول با همکاری موسسه خزنده شناسان پارس در روز جمعه ۱۶ تیرماه ۱۳۹۱ در محل پارک ملی دز با حضور محیط بانان شهرستان های دزفول ، شوش و گتوند برگزار گردید .

فرهاد قلی نژاد هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی بیشتر محیط بانان با خزندگان مناطق تحت حفاظت عنوان و آموزش محیط بانان را بدلیل حضور آنان در طبیعت در جهت شناسایی بیشتر طبیعت و تنوع زیستی و وضعیت گونه ها بسیار ضروری و از نیازهای آموزشی محیط بانان برشمرد و اینگونه کارگاه ها و کلاس های آموزشی را در ایجاد انگیزه و علاقه در محیط بانان مناطق و ادارات به منظور شناسایی گونه های جانوری و گیاهی و ثبت آمار و اطلاعات مربوط به گونه ها ضروری دانست .

وی همچنین از همکاری بی دریغ موسسه خزنده شناسان پارس در برگزاری کارگاه های آموزشی در دزفول در چهار سال گذشته تشکر و قدرانی نمودند .

ایشان تصریح کردند : خانم دکتر غفاری از اعضای موسسه خزنده شناسان پارس آمادگی موسسه خزنده شناسان پارس را جهت ادامه فعالیت های آموزشی به منظور شناسایی و آشنایی با خزندگان اعلام نمودند .

قلی نژاد گفت : در این کارگاه آموزشی به مدت ۵ ساعت با ارائه مطالب توسط اساتید : محیط بانان با خزندگان و دوزیستان ، انواع آنان در ایران و خوزستان ، نحوه نمونه گیری و بیومتری و در نهایت وضعیت گونه های خزندگان آشنا شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار