برخی از مسئولان درک درستی از وضعیت فعلی کشور ندارند. من نمی دانم آیا این آقایان برای خرید به بازار رفته اند؟

"> وزیران برای خرید مرغ به بازار بروند !
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۰

برخی از مسئولان درک درستی از وضعیت فعلی کشور ندارند. من نمی دانم آیا این آقایان برای خرید به بازار رفته اند؟

 

حجت الاسلام و المسلمين ابراهيمي پور امام جمعه  هفتكل در اقدامي كم سابقه دولت را به چالش كشيد و از  گراني اجناس و مايحتاج روزانه ي مردم به شدت انتقاد كرد .

به گزارش شوشان  ،حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه هفتکل در سخنانی از وضعیت نابسامان بازار کشور و گرانی های اخیر به شدت انتقاد کرد.

امام جمعه هفتکل در جمع نمازگزاران شهرستان هفتکل با اشاره به گرانی های اخیر گفت: وقتی مسئولان کشور به توصیه های مکرر مقام معظم رهبری در باب حفظ وحدت که ایشان از آن به عنوان یک فریضه یاد کردند ، بی اعتنا هستند و درگیر اختلافات بی ارزش می شوند نتیجه اش این می شود که مشکلات مهم کشور و مطالبات به حق مردم نادیده گرفته شوند.

وی با اشاره به تهدیدات داخلی وخارجی افزود: با وجود گرانی افسار گسیخته در کشور ،دیگر نیازی به دشمن خارجی نداریم وهمین موضوع کافی است تا کشور را از پای دربیاورد. آیا بهتر نیست به جای پرداختن به اختلافاتی که جز ایجاد هزینه برای نظام و خوشحال کردن دل دشمنان ،سودی برای کشور ندارد به نگرانی های مردم برسید تا برخی خانواده ها مجبور نباشند صورت خود را با سیلی سرخ نگه دارند؟

حجت الاسلام علی ابرهیمی ادامه داد: مردم ما صبورند و به احترام رهبرشان،به حرمت شهدا و نظامشان وبرای حفظ آبروی کشورشان تحمل می کنند اما نباید عده ای بی تدبیر ، بی لیاقت و بی تفاوت از این موضوع سوء استفاده کنند وباید اقدامات اثر بخشی انجام شود.

وی با لحنی شدید خطاب به مسئولان و وزرای مربوط به کنترل بازار گفت: برخی از مسئولان درک درستی از وضعیت فعلی کشور ندارند. من نمی دانم آیا این آقایان برای خرید به بازار رفته اند؟ میوه ولبنیات و مرغ و ... خریده اند؟ اگر می دانند در کشور گرانی هست پس چرا اقدامی نمی کنند؟

وی در پایان افزود: از مسئولان کشور انتظار می رود نگذارند بار گرانی ها کمر مردم را خم کند و خم به ابروی امت امام زمان بیفتد چرا که این مردم باوفاترین و بهترین مردم نسبت به ولایت هستند و نگرانی آنان ، موجب می شود دل امام زمان(عج) و رهبری عزیز به درد بیاید.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار