شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۷

فرشاد داودی

شهرداری ایذه یکی از پرحاشیه ترین شهرداری های نه تنها خوزستان بلکه در سطح کلان کشوری نیز ید طولایی از حاشیه و ندانم کاری و بی قانونی و بی نظمی دارد این شهرداری که بالغ بر چهل سال از عمرش می گذرد هر ساله به جای پیشرفت و بالندگی گزینه پس رفت و شلختگی را پیشه می کند از اموراتی مثل عمران و آبادانی گرفته تا خدمات شهری و معاملات و معاشرات و مناقصات و مزایدات و ... !

وقتی هر ارباب رجوعی به این شهرداری مراجعه می‌کند خیلی زود متوجه می‌شود که اینجا همه چی درهمه یا به قول معروف هیچ چیزی سر جای خودش نیست . مثلا این شهرداری از گرفتن مبالغ آگهی های مزایده و مناقصه از پیمانکاران که موظف به پرداخت آن هستند عاجز است شهرداری موظف است هزینه چاپ آگهی ها را به روزنامه در اسرع وقت  پرداخت کند ولی بعد از چند ماه و چند سال که مراجعه می کنی متوجه می شوی که هیچ کس از کارمند تا شخص شهردار خود را موظف به جوابگویی و پرداخت مطالبات روزنامه نمی داند و در نهایت متوجه می شوی که یا اسناد مفقود شده اند یا شهردار و بعضی از معاونین رغبتی برای انجام و پی گیری کار ندارند یا به هر دلیلی نمی خواهند و یا نمی توانند به پیمانکار برای پرداخت هزینه آگهی روزنامه فشار بیاورند و از آنطرف هم همیشه کاسه ی گداییشان دراز است و می گویند پول نداریم که خودمان پرداخت کنیم حالا ما ماندیم و هزینه هایی که کرده ایم و فرهنگی که برای سر پا نگاه داشتنش محتاج به کرم شهردار بی‌پول ایذه است.

البته این خصلت شاید متوجه خیلی از شهرداری های استان باشد که واقعا نشان از ضعف شدید و مدیریت ضعیف مدیران شهرداری هاست ولی شهرداری ایذه چیز دیگری ست چون نه خودش کار فرهنگی می کند و نه می گذارد اهالی فرهنگ به کارشان برسند به خاطر همین انتظار می رود این برادران بزرگوار و شهرداری چی های ارجمند در ایذه کمی هم به فکر اهالی فرهنگ باشند که معاش زندگی شان با همین بدبختی تامین می شود اخر ما چیز زیادی نمی خواهیم هزینه ی چاپ آگهی "مناقصه" ای را می خواهیم که شاید برنده اش ... باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار