اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۷۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰

اشاره : پیگیری گروه ها و شخصیت های خوزستانی برای رایزنی با دولت جهت انتصاب استاندار جدید خوزستان وارد هفته دوم شده است که در این میان سفرها و جلسات مختلفی برگزار شده است. نوشتار ذیل یادداشت جاسم شدید زاده نماینده اهواز در دوره ششم مجلس شورای اسلامی ست که بخشی از این روند را کالبد شکافی کرده و گزارش می دهد که برای اطلاع عموم بازنشر می شود :


شوشان – جاسم شديد زاده

همانطور كه مطلع هستيد اين روزها جنب و جوش زيادي از طرف فعالين سياسي ،شخصيت هاي حقيقي و حقوقي ،نمايندگان مجلس فعلي ومنتخبين جديدجهت معرفي گزينه استانداري استان خوزستان درحال انجام است .

رويكرد اين دوستان در اين خصوص متفاوت بوده و با توجه به سابقه فعاليت و مناسبات سياسي و اقتصادي و اجتماعي انها تاكتيك هاي مختلفي را در پيش گرفته اند. عده اي با لشكركشي نيروهاي دست دوم و سوم از لحاظ مقبوليت اجتماعي و سياسي با استفاده از لابي هاي مركزي ترتيب جلسه با شخصيت هاي متنفذ دولتي و غير دولتي سعي در معرفي يك گزينه مشخص از گزينه بومي خوزستاني مي كنند و در مقابل عده اي ديگر نيز به زعم شناخت قبلي گروه اول و گزينه مورد نظر آنها سعي در بر هم زدن بازي انها از گزينه بومي شايسته و با كفايت و هم زمان از گزينه غير بومي توانمند و امتحان پس داده و موفق در حد وزير دفاع مي كنند.

 فلذا به نظر اينجانب دولت هم طي ده روز گذشته به خواستگاه اين دو گروه كاملا اطلاع پيدا كرده و راه خود را خواهد رفت اما آنچه كه در اين رايزني ها مؤثر وقابل توجه بود جداي از نزاع بر طرح اسامي و شخصيت ها انتقال مشكلات و چالش های استاني به بدنه دولت و مسئولين بود كه در جاي خود بسيار مفيد بود و دولت را به گزينش گزينه اي در خور رفع اين مشكلات و معضلات كمك خواهد كرد .

دوستان عزيز خدا را بر خود شاهد مي گيرم كه دو گروه بر گزينه بومي تاكيد داشته اند اما گروه اول بر گزينه اي مسبوق به سابقه و معين اجماع داشتند و در پيگيري هستند و گروه دوم در حين مذاكرات پيگير يك گزينه بومي معين (كيانوش راد) و يا گزينه بومي و غير بومي با كفايت كه مسئوليتش را دولت بعهده بگيرد تا بعدها بتوان رفتارش را مورد ارزيابي و احياناً مورد نقد قرار دهند اتفاق نظر داشته اند و بنده با گروه دوم همراهي كردم .

والله علي ما اقول شهيد 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
همشهرى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
comment
0
0
comment هر چه استان ضرر كرده و ميكند از بقول شما گروه دوم است مهره هاى[...] كه بعلت[...] كارى جز تخريب نداشته ونكرده اند اقاى شديد زاده ايكاش شما همانطور كه خدارا شاهد گرفتيد شهادت واقعي ميداديد كه هدف از لشكر كشي دو گروه فقط اوردن استاندار غير بومي بود چون بيشترين نفع را همين گروه ميبرد در اين اواخر حداقل با كيانوش راد صادق باشيد كه هردو همديگر را خوب ميشناسيد در نتيجه يكديگر را ذره اى قبول ندارىد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار