اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۴

فرماندار شوشتر گفت: با دستور استاندار خوزستان اعتبارات میراث فرهنگی حذف شده و همان وظایف به دستگاه‌های دیگری سپرده شده است.

به گزارش فارس، حیدر نجفی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان شوشتر، اظهار داشت: در سال‌جاری تلاش شده است که اعتبار به دستگاه‌هایی داده شود که توانایی کار داشته باشند و در این راستا دو ردیف از اعتبارات میراث فرهنگی شهرستان شوشتر از سرجمع اعتبارات این دستگاه حذف شد و به شهرداری شوشتر و بنیاد مسکن سپرده شده است.

وی با اشاره به این دو پروژه بدون اعلام میزان اعتبار آن‌ها گفت: در سال‌جاری قرار بود کمپ مهمانان شهرستان شوشتر با رقم اعتباری تقریبی 3 میلیارد ریال احداث شود که با نظر مساعد استاندار خوزستان به دلیل عدم توانایی میراث فرهنگی در این باره این اعتبار به شهرداری شوشتر پرداخت خواهد شد تا این مهم را برعهده بگیرد.

نجفی تاکید کرد: احیا و شناسایی بافت تاریخی دو روستای شهرستان شوشتر در سال‌جاری نیز در اعتبارات میراث فرهنگی شوشتر قرار داشت که بر این اساس این ردیف اعتباری از سرجمع اعتبارات میراث فرهنگی به بخش بنیاد مسکن جابجا شد و این دستگاه وظیفه اجرای ان را برعهده گرفته است.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شوشتر خاطرنشان کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی در شرایط کنونی هنوز برای جذب 100 درصدی اعتبارات سال 1390 خود اقدام نکرده‌اند و برخی از اعتبارات سال‌جاری آن‌ها در حال برگشت است و به این دلیل این دستگاه‌ها نباید انتظار اختصاص اعتبار در سال‌جاری را داشته باشند.

وی تاکید کرد: در سال جاری تلاش شده است تا ردیف‌های اعتباری در نظر گرفته شده برای شهرستان با کمترین جابجایی ابلاغ شود و هیچ جابجایی بین فصول بودجه در شهرستان شوشتر وجود ندارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار