شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
عامل جنایت در مغازه جگرکی که جسد مقتول را با حفر چاه دفن کرده بودبا با صدور کیفرخواست به زودی در دادگاه کیفری محاکمه می شود.
میزان: آذرماه سال 93 مردی میانسالی با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن پسر 23 ساله اش به نام یاشار خبر داد. 
 
این مرد در شکایتش به کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: پسرم در محله یافت آباد مغازه جگرگی دارد و دو روز قبل به خانه آمد و پس اندازش را به همراه مقادیری پول نقد من برداشت و مدعی شد می خواهد با خرید طلا سرمایه گذاری کند. دو روز است او گم شده و تلفن همراهش نیز خاموش است. 
 
با اعلام این شکایت تحقیقات برای شناسایی پسر جوان و اطلاع از سرنوشتش آغاز شد و چند مظنون از جمله زنی جوانی که با او در ارتباط بود بازداشت شدند. 
 
تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه پس از 8 ماه اواخر تیر گذشته یکی از دوستان یاشار که در همان محله مغازه جگرکی داشت شناسایی و دستگیر شد. تحقیقات از حسین 30 ساله ادامه داشت تا اینکه متهم دچار تناقض گویی شد و بالاخره پس از 240 روز سکوت در بازجویی های تخصصی به قتل یاشار اعتراف کرد. 
 
حسین در تشریح جزئیات قتل گفت: می دانستم یاشار پول زیادی دارد و من نیز مشکل مالی داشتم. چند روز قبل از قتل پسر جوان به مغازه ام آمد و مدعی شد می خواهد با پولهایش سکه بخرد این بهترین فرصت برای من بود تا از مشکلات مالی رها شوم به همین دلیل اسلحه ای را خریدم و در کف مغازه ام چاه عمیقی حفر کردم تا پس از سرقت و قتل جسد را دفن کنم تا کسی از موضوع باخبر نشود.
 
روز جنایت یاشار را به بهانه اینکه آشنایی دارم که سکه را زیر قمیت می فروشد به مغازه کشاندم و با شلیک گلوله او را به قتل رساندم بعد هم جسد را داخل چاه انداختم و روی آن را پوشاندم. دو روز شیلنگ آبی را درون چاه انداختم تا خاک نشست کرده و جسد زیر خاک مدفون شود. 
 
عامل قتل در مغازه جگرکی پای میز محاکمه +عکس
 
عامل قتل در مغازه جگرکی پای میز محاکمه 
 
 
قاتل جوان اضافه کرد: نقشه من حساب شده بود و فکر نمی کردم راز قتل افشا شود. هنوز نمی دانم کجای کارم اشتباه بود که پس از 8 ماه قضیه فاش شد. 
 متهم در مورد پول های سرقتی از پسر جوان نیز گفت: بعد از قتل 95 میلیون تومان سرقت کردم که با بخشی از آن بدهی پدرم به پدر مقتول را پرداخت کردم و مقداری طلا برای همسرم خریدم. دو ماه بعد از قتل نیز 8 معتاد را با پولهای مقتول به کمپ ترک اعتیاد فرستادم تا اعتیادشان را ترک کنند در این مدت مقداری از پولها را خرج کردم و تنها 20 میلیون تومان از آن باقی مانده است. 
 
بعد از اعترافات قاتل خونسرد سرانجام تیم جنایی با همکاری آتش نشانی مرداد گذشته توانستند جسد یاشار را از عمق 6 متری چاه خارج کنند. 
 
سرانجام پس از تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه جنایت، قرار جلب به دادرسی عامل قتل در مغازه جگرکی از سوی قاضی سعید احمد بیگی بازپرس ویژه قتل تهران صادر شد. پس از صدور این قرار، کیفرخواست متهم به اتهام مباشرت در قتل عمدی با اسلحه ، سرقت مسلحانه و مقرون به آزار و نگهداری و حمل سلاح جنگی صادر شد تا حسین به زودی در دادگاه یک کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار