اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
نایب رئیس شورای شهر آبادان از جابجایی برخی نیروهای شهرداری گلایه مند شد.
شوشان: نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت:اگرچه شهردار برای جابجایی نیروها در سیستم اداری اختیار کامل دارد، در خصوص برخی جابجایی ها باید توضیح داده شود.

عبدالحسین مکوندی با بیان وجود نیروهای متخصص و تحصیلکرده در شهرداری، افزود:انتظار داریم وقتی نیرویی جابجا می شود، نیروی قوی تر جایگزین شود.

وی با تجلیل از برگزار کنندگان دومین جشنواره مطبوعات شهری آبادان، گفت:برگزاری جشنواره مطبوعات در آبادان خالی از حاشیه نبود و برخی خبرنگاران از نحوه داوری جشنواره گله مند شدند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با تشریح اهداف برگزاری جشنواره، افزود:این جشنواره با هدف محک زدن نگارش رسانه ای خبرنگاران و تشویق و ترغیب خبرنگاران به نقد منصفانه برگزار شد، ولی خبرنگارانی فعالی نیز از این رقابت باز ماندند.

مکوندی با گلایه از برخی رسانه ها گفت:برخی رسانه ها به جای به چالش کشیدن مشکلات شهر و پاسخگو کردن مسئولان، نقدهایی که در نشست های شورا مطرح می شود را سانسور کرده و آن را منعکس نمی کنند.

دومین جشنواره مطبوعات شهری آبادان شنبه هفته جاری با حضور جمعی از خبرنگاران، پیشکسوتان عرصه خبر، اعضای شورای شهر، غلامرضا شرفی از منتخبان مردم در مجلس و برخی از مسئولان محلی در تالار مهر این شهر به کار خود پایان داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار