شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۰

معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: كمبود مرغ در سطح شهر اهواز به دليل تقاضاي غير معمول مردم است؛ به طوري كه مردم به مقدار زياد گوشت مرغ خريداري و ذخيره‌سازي مي‌كنند.

ابوالقاسم كوره‌چيني در گفت‌وگو با ايسنا ، عنوان‌كرد: با توجه به اين‌كه قيمت مرغ در چند روز اخير افزايش يافته بود و با عرضه مرغ يارانه‌اي با قيمت 4700 تومان از سوي دولت قيمت مرغ كاهش يافت، اما مردم همچنان نگران متوقف شدن عرضه مرغ يارانه‌اي هستند؛ در صورتي كه عرضه مرغ با اين قيمت ادامه خواهد داشت.

وي افزود: در حال عرضه مرغ بيش از مصرف روزانه مردم هستيم؛ به طوري‌كه قبلا روزانه 170 تن مرغ عرضه مي‌شد، اما هم‌اكنون روزانه 263 تن عرضه مي‌شود، ولي با اين وجود جوابگوي نياز مردم نيست؛ زيرا ميزان خريد بيش از حد معمول است.

معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان ادامه‌داد: براي كنترل تقاضاي مردم 10 مركز توزيع مرغ منجمد تنظيم بازار در سطح شهر با قيمت هر كيلوگرم 5300 ايجاد شده است؛ همچنين براي عرضه مرغ ارزان قيمت در خوزستان براي هر كيلوگرم مرغ، 1700 تومان به كشتارگاه‌ها يارانه مي‌دهيم.

وي يادآور شد: كشت‌هاي بازرسي در حال نظارت در سطح شهر مي‌باشند و چنانچه با تخلفي مواجه شدند به تعزيرات معرفي و در نتيجه متخلف جريمه خواهد شد. همچنين اگر مردم با گراني بيش از نرخ تعيين شده مرغ يا موارد ديگر مواجه شوند با شماره 124 بازرسي و نظارت تماس بگيرند تا با متخلفان برخورد قانوني شود.

كوره‌چيني با بيان اين‌كه براي ماه مبارك رمضان كمبود مرغ نخواهيم داشت، از مردم خواست كه ذخيره‌سازي نكنند تا اختلال در عرضه پيش نيايد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
امیر رجبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
comment
0
0
comment [...]کردی فقط یه [...] این حرف رو میزنه تمام مرغ فروشی ها تعطیل شدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار