اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
رييس پليس فتا استان کرمان از شناسايي يک صاحب خانه اي که در شبکه‌ي اجتماعي "بي تاك"به قصد آزار دادن شماره تلفن همراه خانم مستاجر را منتشر کرده بود، خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ کامبيز اسماعيلي گفت: در پي مراجعه‌ي خانمي به پليس فتا و طرح شکايتي مبني بر انتشار شماره تلفن و مشخصات فردي وي در شبکه‌ي اجتماعي بي تالك، موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس فتا قرار گرفت.  

وي افزود:حدود سه ماه پيش شخص ناشناسي از منزل استيجاري شاكي اقدام به سرقت كرده كه خوشبختانه موفق به اين عمل نشده بود اما بعد از مدتي شماره تلفن و مشخصات فردي وي در شبكه اجتماعي بي تالك منتشر شد.  

اسماعيلي گفت:انتشار شماره تلفن همراه خانم در فضاي مجازي باعث ايجاد مزاحمت براي شاكي شده بود كه در همين زمان فرد ناشناسي به شاكي پيام ميدهد و ادعا ميكند كه سارق منزل و كسي كه شماره تلفن را در شبكه اجتماعي بي تاك منتشر كرده را ميشناسد.
  
وي بيان کرد:افسران توانمند پليس فتا با بررسي هاي علمي و تخصصي و با استفاده از امکانات فني فردي كه به شاكي پيام داده بود را شناسايي کردند و وي طي احضاريه‌اي به پليس فتا فراخوانده شد.  

اين مقام انتظامي اظهار داشت: در ادامه‌ي رسيدگي به اين پرونده فرد مورد نظر اعتراف کرد كه از نزديكان صاحب خانه شاكي است و به كمك وي كه يك خانم نسبتا مسن است اقدام به سرقت و سپس انتشار شماره تلفن شاكي كرده است.  

رئيس پليس فتا استان در پايان گفت:خانم صاحبخانه براي اذيت و آزار مستاجر خود اين عمل را با همدستي يكي از نزديكان طرح ريزي كرده بود كه در نهايت پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي ارجاع داده شد.  
برچسب ها: مستاجر ، صاحب خانه ، پلیس فتا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار