شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
دکتر حسینی: در ارزیابی عملکرد سال 94 توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، خوشبختانه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اهواز با انجام 21 پروژه و 20 اقدام اصلاحی با پیشرفت میانگین 93 درصد توانست به عنوان یکی از دانشگاه های پیشتاز انتخاب شود

دکتر سید احمد حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از کسب رتبه پيشتاز توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه دربين دانشگاههاي علوم پزشكي سراسركشور خبرداد و گفت: سی امین همایش معاونان توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در مجتمع فرهنگی، آموزشی ورزشی ولایت برگزار گردید.

وی افزود: محورهای تامین تجهیزات پزشکی، برنامه جذب نیروی انسانی، مدیریت چرخه بهبود بهره وری، هزینه کمتر، کیفیت بالاتر، طرح ها و پروژه های عمرانی سال 95 و گزارش تحلیل بودجه امسال، از مباحث مطرح شده در این همایش بود که با ارایه گزارش هایی از سوی معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ها به پایان رسید.

حسینی تصریح کرد: در پایان همايش بر اساس ارزیابی های بعمل آمده در سال 1394 معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه های علوم پزشکی كشور، معاونت های توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ها  به ترتیب به سه رتبه پیشتاز، پویا و کوشا در مدیریت عملکرد، رتبه بندی شده اند، كه  15دانشگاه علوم پزشکی کشور به عنوان پیشتاز، 34دانشگاه به عنوان پویا و هشت دانشگاه به عنوان کوشا، معرفی شدند.

وی بیان داشت: خوشبختانه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با انجام 21 پروژه، 20 اقدام اصلاحی با پیشرفت میانگین 93 درصد توانست به عنوان یکی از دانشگاه های پیشتاز انتخاب شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در پایان ضمن تبریک به همه همکاران خاطر نشان کرد: امیدواریم تجارب موفق کسب شده در این برنامه چراغ راه ما در برنامه های آینده توسعه مدیریت منابع دانشگاه و کسب موفقیت های روز افزون باشد.

شایان ذکر است در این همایش دکتر سید علی صدرالسادات معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آورد که متن لوح صادر به شرح زیر است:


جناب آقای دکتر اسماعیل ایدنی

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اهواز

با اهداء سلام و تحیات الهی

استقرار نظام مدیریت عملکرد یکی از نشانه های اساسی حرکت در مسیر تعالی هر سازمان است. پیداست چنین نظامی وابسته به وجود مدیران و کارکنان اندیشمند و عملگرایی است که در پی شناسایی، تأمین و تخصیص هدفمند منابع برای دستیابی به اهداف سازمان می باشند.

اکنون که با عنایت الهی و همت شما و همکاران گرامی تان، وارد دومین سال استقرار نظام مدیریت در حوزه توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده ایم،بدینوسیله اعلام می دارد معاونت توسعه مدیریت و منابع آن دانشگاه در ارزیابی به عمل آمده در سال 1394 به رتبه پیشتاز در مدیریت عملکرد نایل آمده است.

ضمن تقدیر از معاون محترم توسعه مدیریت و منابع آن دانشگاه و همکاران ایشان، توفیقات بیشتر همکاران را د راستمرار و ارتقاء نظام مدیریت عملکرد در آن دانشگاه از درگاه خداوند خواهانم.


سید علی صدرالسادات
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار