اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۱۱۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
گفتگوی شوشان با ناصری نژاد: اصرار بر گزینه بومی داریم و کوتاه نخواهیم آمد / امضای نامه با سربرگ مجلس ایراد قانونی داشت اما نمی توانستیم دست روی دست بگذاریم
مجید ناصری نژاد منتخب مردم شادگان در گفتگو با شوشان گفت: از روی که قرار شد استاندار جدید منصوب شود ، منتخبین مردم خوزستان در مجلس ...


شوشان: مجید ناصری نژاد منتخب مردم شادگان در گفتگو با شوشان گفت: از روی که قرار شد استاندار جدید منصوب شود ، منتخبین مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی با توجه به حساسیت موضوع و همچنین لزوم تسریع در روند انتصاب ، وارد عمل شدند و جلسات متعددی را برگزار کردند.

به گزارش شوشان ، وی گفت: منتخبین جدید همواره با دلسوزی و توجه به شاخص های یک استاندار به دنبال استانداری بومی برای جایگزینی مقتدایی هستند. ناصری نژاد در ادامه افزود: تاکید ما یگ گزینه بومی است و همه منتخبین نیز بر گزینه ی بومی که صبغه اجرایی داشته باشد اتفاق نظر دارند و این مورد خط قرمز ماست و کوتاه نخواهیم آمد.

منتخب مردم شادگان ادامه داد : در این ربطه نشستی با لاریجانی رییس مجلس داشتیم و ایشان نیز قول همراهی دادند. اخیرا نیز با وزیر کشور جلسه ای برگزار شد. بحث اصلی وزیر کشور این بود که روی گزینه بومی اصرار نکنید و بگذارید ما با توجه به شرایط خوزستان دست به انتخاب بزنیم. 

ناصری نژاد ادامه داد: در نشست با وزیر کشور به صراحت گفتیم که گزینه های توانمندی برای تصدی استانداری در خوزستان وجود دارد و اگر قرار است انتصابی صورت بگیرد باید بومی باشد چرا که استاندار بومی با مشکلات خوزستان آشناست و دردها و معضلات استان را بهتر درک می کند. 

منتخب مردم شادگان با اشاره به نشست منتخبین خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت : جلسه ای با اکثریت منتخبین برگزار شد و نهایتاً فریدون حسنوند، شریعتی به عنوان گزینه ی اول و دوم و سپس سیدشریف حسینی، احمدسیاحی و امین بیانک به عنوان گزینه های بعدی رأی آوردند و قرار شد از طرف منتخبین نامه‌ای به وزیر کشور بنویسم و این مسئله را پیگیری کنم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار شوشان مبنی بر عدم رسمیت منتخبین جدید در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم و ایراد قانوی این نامه با امضا و سربرگ مجمع نمایندگان ، گفت : ما هم این را قبول داریم که هنوز مجلس دهم رسمیتی نیافته و ما به عنوان منتخب محسوب می شویم اما شرایط به گونه ای ست که نمی توانیم دست روی دست بگذاریم تا مجلس دهم شکل گیرد و آنگاه اقدام نماییم. 

وی همچین در پاسخ به چرایی مطرح نشدن گزینه هایی همچون کیانوش راد (گزینه نهایی شورای هماهنگی اصلاح طلبان خوزستان) و حیصمی گفت : آقای کیانوش راد و حیصمی جزو اسامی مطرح در رای گیری برای گزینه استانداری بودند اما رای نیاورند و صرفا همان پنج نفری که گفته شد رای آوردند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
comment
0
0
comment بابا استا ندار انتخاب شد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
comment
0
3
comment اخه شما از نظر قانوني چكاره هستي ؟؟؟ كه در انتخاب استاندار نظر ميدي دخالت ميكني ؟؟؟؟
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
comment
0
2
comment واقعا خنده داره !!! آقاي فريدون حسنوند و سيدشريف حسيني بايد در دولت احمدي نژاد استاندار بشن نه دولت روحاني
comment
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
comment
0
3
comment آقای ناصری شما که از همین حالا اصول اولیه قانون را زیر پا می گذارید و با عجله همچین نامه ای را تهیه و ارسال میکنید چگونه در مجلس قانون گذار حواهید شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار