اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
معاون پارلمانی رئیس جمهور با تایید اینکه افرادی بودند که به حاکمیت نفوذ کرده بودند، گفت: سال گذشته فردی شناسایی و اعدام شد. امروز در آخرین جلسه علنی مجلس نهم، در جریان بررسی طرح یک فوریتی نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس که از شورای نگهبان اعاده شده بود، حجت الاسلام مجید انصاری پشت تریبون رفت و در مخالفت با بخشی از آن سخن گفت. بخشی از سخنان او حاوی خبر جدیدی بود. خبر شناسايي و اعدام «یک نفوذی»!

البته در سخنان انصاری معلوم نشد که اين فرد در کجا نفوذ کرده و چگونه شناسایی و اعدام اعدام شده است. معاون پارلمانی رئیس جمهور که درباره استعلام از مراجع سه گانه برای استخدام افراد در مشاغل حساس سخن می گفت، افزود: نباید از تریبون مجلس طوری سخن بگویید که گویی دولت می خواهد فاسدها را استخدام کند! از صحبت‌های برخي نمایندگان چنین برمی‌آید که عده‌ای می‌خواهند افراد جاسوس و قاچاقچی را در مناسب حساس بیاورند.

در حالی که بعد از انقلاب شرایط برای استعلام افراد وجود داشته و چيز جديدي نيست. ضمن این که وزارت اطلاعات هم حضور داشته. البته ممکن است در موردی کسی نفوذ کرده باشد مگر در همان نهادها و ارگان‌هایی که اکنون از آنها صحبت می‌شود، نفوذ نبوده؟ ما فردی داشتیم که در همانجا نفوذ کرده بود و اعدام هم شده است. همین سال گذشته هم انجام شد.خبرآنلاین این خبر را منتشر کرده است.

برچسب ها: نفوذی ، اعدام
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار