به تازگي يك منبع آگاه از احتمال جايگزيني " دكتر عسگر جلاليان " يكي از نمايندگان سابق استان به جاي استاندار فعلي خوزستان خبر داد

"> دكتر جلاليان در راه استانداري خوزستان ؟
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۱ - ۰۶:۰۲

به تازگي يك منبع آگاه از احتمال جايگزيني " دكتر عسگر جلاليان " يكي از نمايندگان سابق استان به جاي استاندار فعلي خوزستان خبر داد

 

هر چند كه اين روزها موج تغييرات در خود وزارت كشور نيز به راه افتاده و گمانه زني هايي در خصوص تغيير خود وزير كشور با اعلام نام جايگزين هاي احتمالي وي بر سر زبان هاست اما در گوشه و كنار كشور نيز زمزمه هايي مبني بر تغيير چند استاندار به گوش مي رسد .

تغييرات گسترده اي كه آغاز آن با تغييراستاندار قم آغاز گرديد در وزارت كشور در حال شكل گيري است .

به گزارش "پايگاه اطلاع رساني بُنا هر چند كه اين روزها موج تغييرات در خود وزارت كشور نيز به راه افتاده و گمانه زني هايي در خصوص تغيير خود وزير كشور با اعلام نام جايگزين هاي احتمالي وي بر سر زبان هاست اما در گوشه و كنار كشور نيز زمزمه هايي مبني بر تغيير چند استاندار به گوش مي رسد .

بر پايه همين گزارش محتمل ترين اين تغييرات كه هفته هاي گذشته با اعلام نام چند گزينه احتمالي بر سرزبان ها افتاد ، تغيير جهانبخش استاندار فعلي بوشهر بود اما به تازگي يك منبع آگاه از احتمال جايگزيني " دكتر عسگر جلاليان " يكي از نمايندگان سابق استان به جاي استاندار فعلي خوزستان خبر داد .

گفتني است كه عسگر جلاليان از حوزه جنوبي استان بوشهر به مجلس راه يافت و از اعضاي كميسيون انرژي مجلس به شمار مي رفت . وي به زبان هاي عربي ، انگليسي و فرانسه تسلط كامل دارد و سايت اطلاع رساني ايشان در دوران نمايندگي مجلس از فعال ترين و به روز ترين منبع اطلاع رساني نمايندگان به حوزه هاي انتخابيه خود بود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار