شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
شوشان: رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر از برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در پایان هفته جاری به مناسبت سوم خرداد دراین شهر، خبر داد

امین صابری گفت: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، 90 برنامه مختلف ورزشی از جمله برگزاری مسابقات کشوری، استانی و شهرستانی به میزبانی خرمشهر در این شهرستان درنظر گرفته شده است که بخش از این مسابقات انجام شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر از برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در پایان هفته جاری به این مناسبت خبر داد و گفت: در پایان هفته جاری خرمشهر شاهد مسابقات ورزشی مختلف استانی، چهارجانبه و شهرستانی خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: بعد از ظهر پنجشنبه در ساختمان تجاری برلیان مسابقات استانی شطرنج  با شرکت حدود 100 شطرنج باز از سراسر استان برگزار می شود.

صابری ادامه داد: همچنین خرمشهر میزبان مسابقات قهرمانی استان در رشته ووشو و مسابقات چهارجانبه بوکس نیز است که این مسابقات به ترتیب صبح و بعد از ظهر جمعه هفته جاری برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر به برگزاری جشنواره اسکیت نونهالان را دیگر برنامه  ورزشی شهرستان خرمشهر به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: با کمک سازمان منطقه آزاد اروند جشنواره اسکیت نونهالان خوزستان و مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم استان به میزبانی خرمشهر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در هر دو بخش پسران و دختران برگزار می شود، افزود: ورزشکاران استان در رده‌سنی زیر 10 سال و در 10 ایستگاه به صورت انفرادی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

صابری بیان کرد: این مسابقات با شرکت اسکیت‌بازانی از شهرستان‌‌های اهواز، آبادان، خرمشهر، بندرامام، ماهشهر، شوش، ایذه و مسجدسلیمان طی دو نوبت صبح (ویژه دختران) و بعد از ظهر (ویژه پسران) در سالن حجاب خرمشهر برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر همچنین از برگزاری جشنواره کونگ فو نمایشی در این شهر به عنوان  دیگر برنامه به مناسبت فتح خرمشهر در شامگاه روز جمعه خبر داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار