شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
تمرکززدایی از هسته مرکزی شهر و تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات
فلسفی زاده شهردار شوشتر در بازدید از روند پیشرفت پروژه بازارچه در حال احداث فرهنگ شهر که تعدادی از اعضای شورای شهر...


شوشان: احداث بازارچه محله ای فرهنگ شهر با زیربنای 1800 مترمربع فضای تجاری و 3500  مترمربع محوطه سازی و تعداد 34 غرفه با استفاده از سازه سبک با پیشرفت فیزیکی 40 درصد توسط شهرداری شوشتر در حال انجام می باشد.

به گزارش شوشان ، فلسفی زاده شهردار شوشتر در بازدید از روند پیشرفت پروژه بازارچه در حال احداث فرهنگ شهر که تعدادی از اعضای شورای شهر و مهندس کتانباف مشاور شهردار تهران نیز حضور داشتند با بیان اینکه به منظور تمرکززدایی از هسته مرکزی شهر و سهولت دسترسی شهروندان ساکن مناطق فرهنگ شهر و کوی نیرو و 250 واحدی و .... به خدمات موردنیاز روزمره، کاهش مراجعات و کاهش حجم و بار ترافیکی مرکز شهر و همچنین ساماندهی وانت بارهای دوره گرد، احداث 3 بازارچه محله ای در مناطق مختلف شوشتر در دستور کار قرار دارد، افزود: بازارچه فرهنگ شهر با زیربنای 1800 مترمربع و 34 غرفه با کاربریهای میوه و تره بار، لبنیات، مرغ و ماهی و گوشت، نانوایی، سوپرمارکت و ...... تا 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد.


علاوه بر این ، بازارچه مذکور دارای سیستم سرمایشی، پارکینگ اختصاصی، فضای سبز و نورپردازی، پارک کودکان و محوطه سازی زیبا و آبنما و بطورکلی محیطی جاذب جهت شهروندان خواهد بود.

فلسفی زاده با اشاره به پیگیری های بعمل آمده و تهیه طرح توجیه اقتصادی جهت تسهیلات وام قرض الحسنه 20 میلیارد ریالی درآمدزائی شهرداری از طریق وزارت کشور افزود؛ خوشبختانه طرح مذکور تصویب و بخشی از آن از طریق بانک عامل تخصیص که بزودی احداث 2 دیگر در سایر مناطق شروع خواهد شد.

وی در پایان گفت واگذاری غرفه های بازارچه از طریق مزایده عمومی از هفته آینده آغاز خواهد شد که میتوان گفت علاوه بر مزیت های ذکر شده، باعث ایجاد اشتغال نیز خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار