شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۷

رییس نهضت سواد آموزی كشور گفت: علمی ترین و دقیق ترین روش برای ساماندهی نیروی انسانی در استان خوزستان انجام شده است.

به گزارش ایرنا, 'علی باقرزاده' در نشست مشترك مسوولان وزارتی و شورای معاونان اداره كل آموزش و پرورش استان خوزستان در پژوهشكده تعلیم و تربیت اهواز گفت: سند تحول بنیادین و اصل تحول بنیادین آموزش و پرورش یكی از بی بدیل ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است كه در این رابطه باید اراده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای انجام این تحول بسیار ارزشمند دانست.

وی افزود: تغییر ساختار و اجرای ساختار جدید آموزش و پرورش تحول نیست بلكه یك بستر برای ایجاد تحول است و در حقیقت موهبت الهی در انجام این ماموریت است كه باید قدر آن را بدانیم.

دكتر باقرزاده همچنین با اشاره به بحث ساماندهی نیروی انسانی گفت: ضمن نشست ها و بازدیدهای به عمل آمده از برخی از استان های كشور تاكنون علمی ترین و دقیق ترین روش برای ساماندهی نیروی انسانی در خوزستان انجام شده است.

وی همچنین از استاندار خوزستان به دلیل حسن همكاری با آموزش و پرورش قدردانی كرد و گفت: این امر نشانگر اشراف كامل استاندار به حوزه آموزش و پرورش و دقت نظر وی در پیگیری مسائل این حوزه است.

در این نشست در ابتدا 'رحمان فلاحی' مدیركل آموزش و پرورش استان گزارش جامعی از اقدامات انجام شده در خصوص برنامه های تحول بنیادین آموزش و پرورش از جمله استقرار نظام آموزشی 3+3+6 و ساماندهی فضا و نیروی انسانی را در سال تحصیلی جدید ارایه كرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار