اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
فرمانده انتظامی گتوند گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی این شهرستان یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شده و اعضای آن دستگیر شدند.

سرهنگ اسماعیل عزتی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هفت نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر که در سطح شهرستان گتوند به ویژه در شهر صالح شهر در مدت 9ماه فعالیت داشتند در عملیاتی به دام افتادند.

وی اظهار کرد:این افراد به توزیع 15کیلو و 300 گرم مواد مخدر از نوع تریاک اعتراف کردند. وی گفت: پنج دستگاه گوشی تلفن همراه،10میلیون ریال پول نقد حاصل فروش مواد مخدر ، سه دستگاه خودروی سواری و یکدستگاه موتورسیکلت از این باند کشف و ضبط شد و اعضای این باند پس از دستگیری تحویل مراجع قضایی و سپس راهی زندان شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان گتوند افزایش گشت خودرویی و موتوری و هدفمند کردن گشت پلیس را از اقدام های انجام شده در راستای پیشگیری از تهیه وتوزیع مواد مخدر در این شهرستان برشمرد.
سرهنگ عزتی پور در پایان از شهروندان خواست برای نظارت بر عملکرد پلیس شهرستان و ارتقای خدمات هر گونه انتقاد ، پیشنهاد ، شکای و تقدیر از عملکرد پلیس را در طول شبانه روز از طریق سامانه تلفنی 197 گزارش کنند.

شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت درشمال استان خوزستان واقع شده و دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر ، جنت مکان ، سماله ، ترکالکی و نیز 45روستا می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار