شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۹

شوشان : واقعا این که گفته می شود مردم ایران در زمره بهترین مردمان روی زمین هستند حرف کاملا حساب شده، ژرف و دقیقی است مردم ما همیشه نشان داده اند که در شرافت، عزت، صلابت، نجابت و... در تمام دنیا بی مانند هستند. برای درک بهتر این موضوع، کافی است فقط به داستان نرخ مرغ توجه کنید تا عمق واقعه را درک کنید: همین یک ماه پیش بود مردم شریف اهواز به مانند سایر هم وطنان ایرانی شان مرغ را از قرار هر کیلویی 4 هزار تومان خریداری می کردند اما به همت مسئولان زحمتکش که مردم را بیشتر از دیروز شرمنده زحمات خویش می کنند مرغ ناقابل 80 درصد گران شد!

اما مسئولان از پا ننشستند و به ارائه خدمات به مردم همچنان ادامه دادند و به این ترتیب هر چه اعلام شد که مرغ ارزان می شود، خبری نشد که نشد! مردم قانع و صبور هم به خرید مرغ 7 هزار تومانی پرداختند و در مقابل اعتراض برخی که از قیمت جدید مرغ اظهار شگفتی می کردند، این دلیل قانع کننده را می آوردند که همه چیز گران شده است! خوب، دولت هم به پاس این همه صبوری مردم برای قدردانی از آنها تصمیم گرفت پاداش آنها را بدهد و در این راستا شروع کرده به توزیع مرغ 4700 تومانی! مردم هم با کمال ادب و احترام می روند ساعت ها صف می کشند تا مرغی را که یک ماه پیش 3900 تومان می شد از هر مرغ فروشی براحتی خرید، کیلویی 4700 تومان بخرند و به حال مسئولان دعا هم بکنند!

از سوی دیگر علاوه بر صف‌هاي طويلي که به این منظور تشكيل مي‌شود، به هر مراجعه كننده بيش از دو عدد مرغ تحويل داده نمي‌شود شاید به این دلیل که احترام مردم بیش از پیش حفظ شود مردم هم صف می کشند و به نصف مرغ هم راضی هستند!آفرین به این مردم!


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار