شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۰

 

شوشان : درحالی که تیم استقلال اهواز در جدول گروه یک مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم ، با تکیه بر جایگاه نخست ، یکی از شانس های برتر صعود به شمار می آید، در گروه دو نیز تیم های نفت امیدیه و صنعت نفت نوین با 42 و41 امتیاز درتعقیب صدرنشین 42 امتیازی این گروه یعنی تیم سایپامهرکرج ، به امید روزهای آفتابی نشسته اند.

برای آگاهی بیشتر از کم و کیف کار سراغ دوتن از مربیان صنعت نفت نوین رفتیم با این توضیح که درصدد گفتگو با مربیان تیم نفت امیدیه ، در روزهای آتی نیز هستیم.

فریدون جمی بازیکن اسبق تیم صنعت نفت و یکی ا زمربیان صنعت نفت نوین در این خصوص اظهار داشت: ازچهاربازی باقیمانده ی خود نیاز مند 9 امتیاز هستیم تا صعودمان قطعیت پیدا کند ، کادرفنی و بازیکنان تیم عزم خود را برای این مهم جذم نموده اند و در این راه حمایت رسانه ها و هواداران را طلب می نماییم.

بهنام سراج مهاجم سابق تیم ملی ویکی دیگرازمربیان تیم نفت نوین نیزگفت: با توجه به اینکه 2 بازی از 4 بازی باقیمانده را درآبادان میزبان هستیم وباعنایت به اینکه رقیب اصلی ما یعنی سایپامهر کرج می بایست 2 بازی با ما و نفت امیدیه برگزار کند بخش عمده ای از سرنوشت ما در دست خودمان می باشدالبته نبایدخطر تیم پاس نوین همدان را هم نادیده گرفت.

گفتنی است که در تیم صنعت نفت نوین آبادان علاوه بر فریدون جمی و بهنام سراج، وحیدسلامات به عنوان سرمربی ، عیسی دارم به عنوان مربی دروازبان ها و نادر اسدا..زاده به عنوان مدیرفنی انجام وظیفه می کنند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار