اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
کارشناس فوتبال خوزستان معتقد است انتخاب پورموسوی و سعداوی برای هدایت تیم‌های استقلال‌خوزستان و فولاد، انتخاب‌های خوب و به جایی بوده است و تاکید کرد، مدیران باشگاه‌‌های فوتبال استان چنین گرایش‌های بومی‌گرایی داشته باشند.
 
عبدالرضا شاه‌غریب در گفت‌وگو با ایسنا ، اظهارکرد: انتخاب نیروهای بومی برای تیم‌های استقلال خوزستان و فولاد بسیار کار خوب و پسندیده‌ای است و من همیشه از هر مدیری که گرایش فکری‌اش به سمت نیروهای بومی است، دفاع می‌کنم.
 
وی افزود: انتخاب سرمربیانی چون پورموسوی و سعداوی که کارنامه مشخصی دارند، خوب است، چرا که از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان هستند و من از انتخاب چنین مربیانی خوشحال هستم.
 
این کارشناس فوتبال بیان کرد: اگرچه استقلال خوزستان فصل آینده کار بسیار سختی  دارد و باید در سه جبهه آسیا، لیگ برتر و جام حذفی تلاش کند ولی فکر می‌کنم یک تجربه خیلی خوب است که ببینیم آیا ظرفیت‌های بومی می‌توانند از پس کار برآیند یا خیر. چرا که در گذشته به جز ویسی از نیروهایی استفاده کردیم که بومی نبودند و نتیجه خوبی هم حاصل نشد.
 
وی افزود: امیدوارم با انتخاب‌هایی که برای استقلال‌خوزستان و فولاد صورت گرفته است، این ظرفیت‌های بومی، خودشان را نشان دهند. معتقدم کادرفنی تیم‌های‌مان باید بومی باشند، چرا که هم شناخت خوبی از نیروهای بومی استان دارند و هم این‌که بحث استعدادیابی که همیشه دغدغه آن را داریم و در استان در حال به هرز رفتن است، با این انتخاب‌ها مدیرت می‌شود و فکر می‌کنم نگاه کادر فنی بومی، حتما باعث کشف بهتر این استعدادها می‌شود و همچنین باعث می‌شود در فوتبال کشور، در آینده نزدیک از این نظر که بتوانیم صادرات بازیکن داشته باشیم، حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم. این نگاه بومی در کل می‌تواند به فوتبال خوزستان در جهت رشد و توسعه کمک کند.
 
شاه‌غریب در خصوص انتخاب سعداوی نیز گفت: آقای سعداوی از نیروهایی است که برای کشور افتخارآفرین بوده و بازیکن تیم‌ملی هم بوده است و تحصیلات خوبی دارد. فکر می‌کنم او با تجاربی که در فولادخوزستان داشته است، بتواند به این تیم کمک کند. به نظرم این انتخاب نیز به‌جا و خوب بوده است.
 
وی خاطرنشان‌کرد: آقای سعداوی بر حاشیه‌ای که برای این تیم به وجود آمده است، اشراف دارد و می‌تواند این حواشی را مدیریت و آرام‌تر کند. حواشی سال‌های گذشته فولاد نیز دلایل مختلفی داشت و با این انتخاب، امید می‌رود که حواشی کمتر و مدیریت شود و فولاد سال پرفروغی داشته باشد. در کل انتخاب سعداوی و پورموسوی برای تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان، انتخاب‌های به‌جا و خوبی بوده است.
 
این کارشناس فوتبال در پایان گفت: جا دارد از ویسی و  اسکوچیچ و همچنین بازیکنان هر دو تیم بابت زحماتی که در فصل گذشته داشتند، قدردانی کرد و نباید زحمات این دوستان نادیده گرفته شود.

برچسب ها: پورموسوی ، سعداوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار