شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
مصاحبه اختصاصی شوشان با فرشاد جانفزا مهاجم استقلال خوزستان
فوتبال را از زمین های خاکی میداوود و رامهرمز شروع کردم جایی که استعدادهای نهفته ای وجود دارد



آقای جانفزا فوتبال خود را از کجا شروع کردید؟

فوتبال را از زمین های خاکی میداوود و رامهرمز شروع کردم جایی که استعدادهای نهفته ای وجود دارد و خوشحالم تا بحال قهرمانی های خوبی در طول چندسالی که حرفه ای فوتبال را آغاز کرده ام بدست آوردم و آخرین  قهرمانی لیگ برتر با پیراهن آبی پوشان خوزستانی بود.

درخصوص لیگ پانزدهم توضیح دهید و اینکه تیم استقلال خوزستان چگونه قهرمان شد؟

ليگ پانزدهم يكي از بهترين ليگ هاي تا به حال ايران بود. امسال بازیکنان و کادر تیم مان خيلي زحمت كشيدند و از اول فصل شروع خوبي داشتيم و تا آخر محكم ادامه داديم ،ما در طول فصل هميشه بالاي جدول بوديم و برای مان سخت بود روز آخر قهرمان نشویم. به لطف خدا و حمايت هوادارا و دعاي مردم موفق شديم كه جام  قهرمانی لیگ پانزدهم برتر ایران را نصیب خوزستان کنیم.

خودتان را در فصل گذشته چگونه ارزیابی می کنید؟

امسال در بازي ها نوسان داشتم و به جهت اینکه اولين سال حضور در ليگ برتر را تجربه می کردم، از خودم انتظارات بيشتري داشتم اما بازم خدارو شكر توانستم به تیم کمک کنم. البته بايد مربيان محترم تيم و مسئولان عملکرد مرا ارزيابي و در موردم نظر بدهند.

تا چه مدت با استقلال خوزستان قرار داد دارید؟

قرارداد سه ساله با تيم استقلال خوزستان بستم و به مدت دو سال ديگر با اين تيم قرارداد دارم.

چه برنامه ای برای بازی های آسیایی دارید؟ سطح آمادگی چگونه است؟

طبيعتا بازي هاي آسيايي سخت تر هستند و نياز به آمادگي بيشتر و همچنین آرامش كامل ميخواهد. رفتن به آسيا بايد برنامه ريزي شده باشد.

درچه پستی بازی میکنید؟ آیا فصل گذشته خوب توانستید نقشتان را انجام دهید؟

در تیم استقلال خوزستان در پست مهاجم انجام وظيفه ميكردم. خداروشكر هر وقت لازم بود در میدان حضور داشتم و توانستم نمايش خوبي را ارائه دهم.

در لیگ چند تا گل زدید؟

در ليگ هم موفق شدم 4تا گل بزنم.

فوتبال را از چه زمانی شروع کردید و چگونه به تیم استقلال خوزستان پیوستید؟

از بچگي علاقه زيادي به فوتبال داشتم، از همان سن كم وارد فوتبال شدم. از زمين خاكي هاي ميداوود و رامهرمز فوتبال را شروع كردم و 2 سال با تيم هاي رامهرمز در ليگ استان قهرمان شدم سپس به تيم جوانان فولاد خوزستان پيوستم ودر آنجا نیز با سرخ پوشان خوزستانی به مدت 2 سال در اين تيم و همچنین 2 سال در اميد فولاد خوزستان حضور داشتم.

با تيم فولاد نوين اهواز هم به ليگ يك كشور صعود کردیم كه خداروشكر با اين تيم قهرمان ليگ يك كشور شدیم و همین شد که بعداز قهرماني در ليگ دسته یك مورد توجه تيم ليگ برتري استقلال خوزستان قرار گرفتم و باز هم با آبی پوشان خوزستانی طعم قهرمان ليگ برترکشور راچشیدم.

شوشان / حدیث کریمی


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار