اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
به مناسبت بزرگداشت چهاردهم خردادماه، سالروز رحلت بنیان‎گذار جمهوری اسلامی ایران، 12 دوچرخه‎سوار خوزستانی مسیر اهواز تا تهران را رکاب می‎زنند.
 
امیر آهنجان، رییس هیات دوچرخه‎سواری استان اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن سالروز رحلت حضرت امام‎خمینی(ره)، 12 رکاب‎زن استان با همکاری هیات دوچرخه‎سواری، روز گذشته (جمعه) با شعار "میثاق با امام و ولایت" راهی مرقد مطهر امام (ره) شدند.
 
وی گفت: بر اساس برنامه‎ریزی صورت‎گرفته، این رکاب‎زنان طی سفر خود روزانه بین 160 تا 180 کیلومتر را رکاب خواهند زد.
 
رییس هیات دوچرخه‎سواری خوزستان با اشاره به این رکاب‎زنان عنوان کرد: این دوچرخه‎سواران متشکل از پیشکسوتان و بسیجیان هیات استان خوزستان هستند. وی با بیان این‎که در طول مسیر، استان‎های همجوار همکاری‎های لازم را با این رکاب‎زنان انجام خواهند داد، تصریح کرد: مکاتباتی را با استان‎های لرستان، مرکزی و قم انجام دادیم تا این دوچرخه‎سواران را در شب، اسکان دهند چرا که بر اساس قانون، رکاب‎زنان فقط می‎توانند در روز رکاب بزنند.
 
آهنجان در خصوص زمان‌بندی سفر این دوچرخه‎سواران نیز بیان کرد: بر اساس برنامه‎ریزی، این ورزشکاران یک روز پیش از سالروز رحلت امام(ره) به تهران خواهند رسید و سپس در روز رحلت در مرقد حضور خواهند یافت و پس از پایان سخنان مقام معظم رهبری در این روز، به سمت جماران رکاب خواهند زد و در آن‌جا پیام "میثاق با امام و ولایت" را اعلام خواهند کرد و در نهایت 15 خرداد نیز راهی اهواز خواهند شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار