اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴
حجاریان گفت: دستگاههای تبلیغاتی روحانی چه می کنند؟ فقط ما اصلاح طلبان از ایشان دفاع می کنیم و آقای ترکان. مابقی همه سکوت اختیار کرده اند.

به گزارش تسنیم، سعید حجاریان مشاور رئیس دولت اصلاحات طی گفت‌وگویی درباره عبور اصلاح‌طلبان از روحانی می‌گوید:  اصلاح طلبان از روحانی عبور کنند؟! بعد به کجا بروند؟ مگر کسی غیر از او را دارند؟ در این وضعیت آشفته مگر غیر از روحانی شخصی را دارند که بخواهد برجام را پیگیری کند؟ این حتما به ضرر اصلاح طلبان تمام می شود. حتی اصولگرایان هم نباید از روحانی عبور کنند. به فرض محال اگر خود روحانی هم نخواهد نامزد ریاست جمهوری دوازدهم شود، باید هر دو گروه اصلاح طلب و اصولگرا سراغ وی بروند و از وی بخواهند نامزد شود. چرا که بدیلی غیر از وی وجود ندارد.

حجاریان در پاسخ به سؤالی درباره یک دوره‌ای شدن ریاست‌‌جمهوری روحانی گفت: این ها تبلیغات زود هنگام مخالفان دولت است و نباید به آنها وقعی نهاد. آنها قبلا امتحان خود را پس داده اند. اگر کسی برنامه ای دارد بیاید و آنرا همین الان اعلام کند. شما دیدید که انتخابات آمریکا از یک سال قبل کلید خورده و جمهوری خواهان و دموکراتها در حال ارائه برنامه های خود به افکار عمومی بوده اند. آنکه می خواهد یارانه 250 هزار تومانی هم بدهد دقیقا بگوید که این پول را می خواهد از کدام منبع تهیه و در اختیار مردم بگذارد؟ مردم از پوپولیست ها یکبار گزیده شدند و آنرا تجربه کرده اند. دیگر از این سوراخ گزیده نمی شوند. از سویی احمدی نژاد اول باید به دادگاه برود و به اتهامات وی رسیدگی شود. اگر تبرئه شد می تواند نامزد شود. وی پرونده مفتوح در دادگستری دارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره احتمال عدم کاندیداتوری روحانی تصریح کرد: وی در مقابل فشارهایی که تا کنون بوده و هست تسلیم نخواهد شد. فقط اگر فشارها طوری باشد که احساس کند برجام منتفی می شود وضع فرق می کند. یعنی ائتلافی در داخل و خارج کشور برای به بن بست رسیدن برجام شکل گیرد که بتواند آنرا به شکست بکشاند.

حجاریان تصریح می‌کند: دستگاههای تبلیغاتی روحانی چه می کنند؟ فقط ما اصلاح طلبان از ایشان دفاع می کنیم و آقای ترکان. مابقی همه سکوت اختیار کرده اند.

وی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود درباره انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نیز می‌گوید: بعید است ترامپ رای بیاورد. اما اگر حتی کلینتون هم انتخاب شود اوضاع مثل زمان اوباما نخواهد بود. وی نیز سنگ اندازی هایی بر سر راه برجام خواهد کرد البته نه مانند ترامپ. البته آنها نسبت به اجرای برجام تعهد داده اند و به ویژه اروپایی ها زیر بار آمریکا نمی روند. اروپا با ما رابطه برقرار کرده است و بین آمریکا و اروپا شکاف افتاده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار