اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
رضا علیجانی: برای نخستین بار است که روابط عمومی یک سازمان با جدیدترین متدها ارزیابی و ممیزی شد/نماینده انجمن روابط عمومی ایران در خوزستان: روابط عمومی سازمان آب و برق همیشه در روابط عمومی ها پیشرو بوده / + تصاویر
دومین جشنواره روابط عمومی بیشتر جهت انگیزش، ارزیابی و اموزش جهت ارتقاء عملکرد روابط عمومی ها برگزار می شود.

شوشان: نشست خبری دومین جشنواره روابط عمومی برتر شرکت های وابسته سازمان آب و برق خوزستان با حضور علیجانی مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان، موسوی نماینده انجمن روابط عمومی ایران در خوزستان و جمعی از اصحاب رسانه در سالن همایش های گیت بوستان برگزار شد.

به گزارش شوشان ، علیجانی مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان در این نشست گفت: عملیات اجرایی طراحی استقرار سیستم های مدیریت کیفیت ایزو 9001 و رضایت مشتری ایزو 10004 در روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان برای نخستین بار در کشور تدوین و اجرا شده و تاکنون ادامه دارد.

وی ادامعه داد: تا قبل از این سیستم مدیریت کیفیت برای کل سازمان ها طراحی می شد و روابط عمومی نیز بخشی از این سیستم به حساب می آمد و در همه موارد ، فرآیند و مراحل طراحی شده از لحاظ تخصصی با فعالیت های حرفه ای روابط عمومی انطباق کامل نداشت.

رضا علیجانی افزود: با برنامه ریزی دقیق در سازمان آب و برق خوزستان و با همکاری موسسه فرهنگی مشی فاخر و موسسه بین الملی ICS کانادا برا نخستین بار در کشور سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 و رضایت مشتری ISO 100004  را به صورت تخصصی برای روابط عمومی تهیه و به مرحله اجرا در آوردیم.

مدیر روابط عمومی آب و برق خوزستان زمان آغاز عملیات اجرایی طرح را از تاریخ 20 اسفند سال گذشته تاکنون اعلام کرد و گفت: ممیزی نهایی در تاریخ هشتم خرداد برگزار و گواهینامه ها در تاریخ 16 خرداد امسال همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره به روابط عمومی های برتر استان اهدا می شود.


مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان برگزاری دور اول جشنواره روابط عمومی ها را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی موجب شد روابط عمومی ها تعامل بیشتری با مجموعه های دیگر، NGO ها و رسانه پیدا کنند و این امر باعث شده انگیزه بسیاری در روابط عمومی ها ایجاد شود و علاقه بیشتری به برگزاری دوره های آموزشی نشان دهند.

وی گفت: دومین جشنواره روابط عمومی بیشتر جهت انگیزش، ارزیابی و اموزش جهت ارتقاء عملکرد روابط عمومی ها برگزار می شود.

علیجانی از ابتکار و نوآوری جدید در دومین جشنواره روابط عمومی خبر داد و اظهار کرد: روابط عمومی های برتر شرکت های تابعه سازمان آب و برق خوزستان توسط هئیت داوران مورد ارزیابی حضوری قرار گرفتند و از نزدیک یک جلسه آموزش خصوصی برای مدیران و کارشناسان شرکت برنامه ریزی و اجرا شد.

وی ادامه داد: دراختتامیه جشنواره از برترین روابط عمومی ها توسط هئیت داوران انتخاب و تجلیل خواهد شد.

در ادامه این نشست ، موسوی نماینده انجمن روابط عمومی ایران در خوزستان کاربرد سیستم جدید در روابط عمومی ها را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون هیچ روابط عمومی مدیریت کیفیتISO 9001 نگرفته و ما برای اولین بار در کشور این سیستم را طراحی کردیم و تغییرISO در روابط عمومی ها دادیم.

موسوی ادامه داد: ما با همکاری انجمن روابط عمومی ایران سیستم ارزیابیISO را تغییر دادیم و با فعالیت های روابط عمومی ها منطبق کردیم و در این زمینه از نظرات کارشناسان و خود آقای علیجانی که به طور مداوم پیگیر این مساله بودند ، استفاده کردیم.

وی افزود: هم اکنون می بینیم روابط عمومی سازمان آب و برق کاملا هدفمند شده و از حالت سنتی خارج شده است. من با جرات می گویم روابط عمومی سازمان آب و برق همیشه در روابط عمومی ها پیشرو بوده و در کشور از 4 روابط عمومی تقدیر شد که روابط عمومی آب و برق جزء این روابط عمومی ها قرار داشت.

نماینده انجمن روابط عمومی ایران در خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در این جشنواره میهمانانی از قبیل دکتر دین پرست رئیس مرکز ، شمس معاون مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، اسکویی مدیر روابط عمومی و روابط بین الملل مدیریت منابع آب ایران، شفق سرپرست روابط عمومی و مشاور وزیر نیرو، خانم مقدم معاون مدیریت و روابط بین المل وزارت نیرو، انتظامی معاون وزیر ارشاد در امور مطبوعاتی، مطهری نژاد عضو هئیت مدیره ، رئیس هئیت داوران و موسس انجمن روابط عمومی ایران و یکی از سخنرانان جشنواره از دعوت شدگان به اختتامیه دومین جشنواره روابط عمومی هستند.

گفتنی ست ، این جشنواره در شانزدهم خرداد ساعت 9:30 صبح در سالن آمفی تئاتر آب و برق برگزار می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار