شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۰

احمد بيگدلي به سوگ همسرش نشست. اين داستان‌نويس گفت: همسرم، سكينه بهارلويي، متولد سال 1331 بود كه ساعت سه نيمه ‌شب گذشته به علت سرطان كبد درگذشت.

بيگدلي درباره همراهي كردن همسرش در سال‌هايي كه او در حال نوشتن بوده است، اظهار كرد:‌ در واقع در 43 سالي كه ما با هم زندگي كرديم، با هم رفيق بوديم. با اين‌كه خودم خواندن و نوشتن به او ياد داده بودم؛ اما او اولين خواننده داستان‌هاي من بود. هرگز مرا پي كارهاي روزمره‌اي چون خريد و ايستادن در صف نان و گوشت نفرستاد و هميشه مراقب بود تا كاري نكند كه من در نوشتن آشفته شوم. حتا زماني كه بيماري به سراغش آمد، تا سه چهار ماه چيزي به من نگفت تا من بتوانم رمانم را تمام كنم.

او همچنين عنوان كرد: همسرم در طول زندگي، با فقر،‌ بيچارگي، نداري و اجاره‌نشيني من ساخت و با اين‌كه من در زندگي‌ام آدمي تندرو و افراطي بودم؛ ولي هيچ‌وقت بر سر مسائل مختلف با من بحث نكرد.

بيگدلي ادامه داد: او براي من رفيق بسيار خوبي بود و اصلا دوست ندارم بگويم كه همسرم بود. الآن به شدت جايش خالي است؛ جلوي من بياباني تهي و پشت سرم، خاطرات گذشته او وجود دارد.

مراسم سومين و هفتمين روز درگذشت همسر احمد بيگدلي صبح جمعه (23 تيرماه) از ساعت 9 تا 11 در مسجد ولي عصر يزدانشهر نجف‌آباد اصفهان و بعدازظهر از ساعت 16 تا 18 در منزل اين نويسنده واقع در بولوار شرقي منتظري، بعد از چهارراه دوم، پلاك 140 برگزار مي‌شود.

احمد بيگدلي متولد سال 1324 در شهر اهواز و ساكن اصفهان است. «اندكي سايه» (برگزيده جايزه كتاب سال)، «زماني براي پنهان شدن»، «آناي باغ سيب» و «آواي نهنگ» از جمله آثار منتشرشده‌ او هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار