اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۷
 آیین رونمایی از کاپ قهرمانی مسابقه فینال حذفی فوتبال جام باشگاه های کشور شامگاه شنبه در یادمان شهدای شلمچه با حضور مقامات محلی، استانی و کشوری از سوی فرزندان شهدای مدافع حرم خرمشهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا مشاور عالی سازمان لیگ فوتبال ایران در آیین رونمایی از کاپ قهرمانی فینال حذفی جام باشگاه های کشور از برگزار شدن هر ساله مسابقات جام حذفی در خرمشهر خبر داد و گفت:در نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال مصوب شد فینال جام حذفی کشور با عنوان یادواره آزادسازی خرمشهر در شهر مقاوم و پایدار خرمشهر برگزار شود.

محمدرضا ساکت اظهار داشت: این تصمیم از این جهت است که پیوندی باشد بین خانواده بزرگ فوتبال جامعه ورزش با ارزش های دفاع مقدس شهدای انقلاب اسلامی و اینکه نسل سوم انقلاب آرمش ، امنیت را دریافته و فضایی برای داشتن رقابت های سالم بین تیم ها باشد.

وی با بیان اینکه جامعه فوتبال و جامعه ورزشی تکریم های خود را به محضر خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و شهدای مدافع حرم تقدیم می کند، گفت:این رویداد بزرگ در خرمشهر صورت می گیرد و نمایی از ظرفیت های اعتقادی فرهنگی فوتبال است و اینکه فوتبال و ورزش دور از ارزشها است و به ناپاکی ها و فساد متهم کنیم، ناسپاسی است.

ساکت رونمایی جام قهرمانی در تهران را یادآور شد و گفت:جام قهرمانی، سوم خرداد بر اساس شعار ' سلام بر قهرمانانی که مدالشان پلاکشان شد' در تهران رونمایی شد.

وی تصریح کرد: این پلاک ارزشمند با نام یا علی ابن ابیطالب رمز عملیات بیت المقدس بر آن حک شده با وزن 3.5 کیلوگرم که دور آن از جنس فولاد آب طلا داده و متن صفحه از برنج و کروم که تصویری از مسجد جامع خرمشهر در دوران دفاع مقدس حک شده و پشت این کاپ اطلاعات جام حذفی با جمله گوهربار نوشته شده 'فوتبال ورزش خوبی است که در آن هنرمندی ، چابکی، حرکت هماهنگ دست جمعی و همکاری ملاک عمل است 'مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای' حک شده است.

مشاور عالی سازمان لیگ فوتبال ایران افزود:این کاپ به دست فرزندان شهدای مدافع حرم رونمایی شده و این کاپ امروز از کنار پل آزادی خرمشهر تحویل غواصان نیروی دریایی می شود و به مسجد جامع منتقل شده و تحویل رزمندگان و ورزشکاران می شود.

وی از دست اندرکاران برگزاری مسابقه فینال جام حذفی در خرمشهر تقدیر کرد و گفت:از همه دست اندرکاران از استاندار، سرپرست استانداری و همه نهادها و ادارات که پای کار آمدند، و در ساماندهی این مسابقه سهیم بوده اند، تقدیر و تشکر می کنم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر نیز در این آیین گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقه فینال جام حذفی اندیشیده شده است. ولی الله حیاتی اظهار داشت:برگزاری مسابقات جام حذفی مرهون زحمات تلاشگران و دست اندرکاران بوده و این اتفاق میمون و مبارک در خرمشهر از سوی مسئولان محلی، استانی و منطقه ای به عنوان خدمت گزاران مردم تقدیر و تشکر می شود.
وی افزود: وزارت نفت و شرکت نفت و گاز اروندان به نیابت از وزارت نفت، ورزشگاه 15 هزار نفری اروندان را با اعتباری 600 میلیارد ریال با استانداردهای بین المللی احداث کردند.

به گزارش ایرنا مسابقه فینال جام حدفی فوتبال باشگاه های کشور بین تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان، شامگاه یکشنبه 9 خردادماه در ورزشگاه 15 هزار نفری نفت و گاز اروندان برگزار می شود.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار