اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
سرمربی ذوب آهن گفت: مقصر ناکامی احتمالی ذوب آهن در فینال جام حذفی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستند.

 یحیی گل‌محمدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری پیش از فینال جام حذفی با انتقاد از بی‌توجهی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به در خواست این باشگاه در تعویق این بازی اظهار کرد: متأسفانه ما زمان کافی برای آماده‌سازی تیم برای بازی فینال نداشتیم و دو بازی سنگین را در آسیا پشت سر گذاشتیم.

وی با ابراز خرسندی از حضور در شهر خرمشهر و میزبانی این شهر در فینال گفت: بابت مکان بازی خوشحال هستیم که در چنین شهر مقدس و حماسه‌سازی حضور پیدا کرده‌ایم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: به دلیل سنگینی بازی‌ها در آسیا، نتوانستیم تمرین تاکتیکی داشته باشیم.

گل‌محمدی افزود: در بازی عدالت برقرار نیست همه چیز بازی باید در شرایط برابر باشد اما در این بازی اینگونه نیست، همچنین تیم ذوب آهن هم به لحاظ محرومیت رحمتی و نیز زمان بازی با مشکل مواجه است.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: اگر مکان میزبانی فینال شهری بود که مرکزیت داشت می‌توانستیم تماشاگران خودمان را اعزام کنیم اما در این مسابقه تقریباً مهمان هستیم.

سرمربی ذوب آهن اظهار داشت: خسرو حیدری و شهباززاده در این بازی حضور ندارند و پهلوان و بیک زاده مصدوم هستند.

 وی در خصوص درخواست برای تعویق یک روزه بازی فینال نیز گفت: فدراسیون اعلام کرده ما در روز فیفا نمی‌توانیم بازی برگزار کنیم و به همین دلیل با درخواست ما موافقت نشد.

وی ادامه داد: در حالی که در طول فصل چند بار بازی‌ها در روز فیفا بود بهانه‌تراشی می‌کنند.

گل‌محمدی اظهار داشت: همه چیز ظاهراً دست به دست هم می‌دهد که یک تیم قهرمان شود با این حال با تمام وجود بازی می‌کنیم و همه مسائل رخ داده را فراموش می‌کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار