شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۲

در هفته گذشته پرواز آبادان ـ تهران که قرار بوده توسط شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در روز پنج‌شنبه (15 تیرماه)، ساعت 22:45 انجام شود لغو شد. این امر منجر به مراجعه مسافران به فرودگاه اهواز شد و در نهایت مسافران با معطلی یک روزه در این فرودگاه، ساعت 20 روز جمعه به تهران بازگشتند.

طبق این گزارش، ، پرواز آبادان ـ تهران که مربوط به شرکت هواپیمایی ایران ایر تور بوده لغو شده و مسئولان این شرکت هواپیمایی بدی آب و هوا در تهران را علت این لغو دانستند.

یکی از مسافرانی که قصد عزیمت به آبادان را داشته و بلیت را به صورت رفت و برگشت خریداری کرده بود نه تنها در زمان رفت با 2 ساعت تاخیر سفر کرده است بلکه در حین مراجعت به تهران پس از تاخیر2 ساعته پرواز اعلام کردند که پرواز ایران ایر تور برای ساعت 22:45 ،روز پنج‌ شنبه لغو شده است .به ناچار برخی مسافران که برای بازگشت به تهران برنامه‌ریزی کرده‌ بودند به اهواز مراجعه کرده و از آنجایی که پروازهای مختلفی از این فرودگاه صورت می‌گیرد، مسافران به ناچار در این فرودگاه سردرگم شدند.

همچنین، عده‌ای از مسافران به اجبار ماندند، عده‌ای با اتوبوس برگشتند و عده‌ای هم منتظر پرواز بعدی ماندند.

این مسافر که با مشکلات عدیده‌ای در فرودگاه اهواز دست و پنجه نرم کرده بود از تبعیض مدیر شیفت پرواز انتقاد کرده و گفت:« قرار بر این شد که اگر پروازی جای خالی برای مسافران پرواز لغو شده ساعت 22:45 ایران ایرتور داشت به ترتیب به جایگاه مورد نظر راهنمایی شوند که متاسفانه پارتی بازی و رابطه‌ای کردن این موضوع توسط مدیر شیفت پرواز ، اعتراضات و تفرقه‌های زیادی در فرودگاه اهواز به وجود آمد و حتی پای پلیس فرودگاه به میان باز شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار