اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
شوشان: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: فردی با ارایه سند و پیگیری از طریق دادگاه مدعی مالکیت زمین کانون شده است و توانسته حکم خلع ید این مرکز فرهنگی هنری را دریافت کند اما ما ماجرای خلع ید کانون شماره یک دزفول را از مجاری قانونی پیگیر هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، غلامرضا شنبدی اظهار کرد: مکان کنونی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۴، توسط شهرداری و فرمانداری شهرستان دزفول به این نهاد فرهنگی اختصاص داده شده که امروز بعد از ۴۰ سال فردی پیدا شده و ادعای مالکیت این زمین را کرده است.

وی افزود: در حال حاضر حکم خلع ید این مرکز فرهنگی و هنری که نزدیک به چهل سال است سابقه خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان را دارد به دست کانون رسیده است و در صورتی که حکم خلع ید این مرکز اجرایی شود، بخش عمده‌ای از کودکان و نوجوانان این شهر از حقوق خود برای استفاده از امکانات و فضاهای لازم در جهت غنی‌سازی اوقات فراخت خود، بی‌بهره خواهند شد.

شنبدی یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در حال حاضر از طریق مجاری قانونی در حال پیگیری حفظ این مرکز فرهنگی هنری در راستای خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان این خطه از ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه مرکز شماره یک کانون در دزفول طی این ۴۰ سال، چهره‌های فرهیخته و فرهنگی زیادی را پرورش داده است، از دادگستری استان خوزستان خواست با تشکیل یک کمیته حقیقت‌یاب موضوع خلع ید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول را روشن کند.
گفتنی است: چندی پیش نیز خانواده اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول با امضای طوماری خواستار جلوگیری از تعطیلی این کانون شدند.


برچسب ها: خلع ید ، کانون دزفول
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار