اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۹۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
چرا عارف رای نیاورد؟
عبدالرحمن نیک سرشت

امروز که لاریجانی ۱۷۳ رای آورد رییس موقت مجلس شد و عارف ۱۰۳ رای آورد  و نیز هیات رییسه هم مشخص شد و جالب اظهار نظری است که مصطفی کواکبیان از حال روز سیاست این دوره زمانه ارایه داد! وی افزود: البته واقعیت (انتخابات هیئت رئیسه) چیز دیگری بود. بعضاً اشخاصی با ما «عکس یادگاری گرفتند و زنبیل خودشان را جای دیگر بردند».گرفتاری ما این است که این اشخاص از لیست امید میثاق‌نامه را امضا کردند اما به لاریجانی رای دادند. 
 
کواکبیان با تاکید بر اینکه واقعاً برای دوستان خودم متاسفم که مسیر را چنین پیش‌ بردند، خاطرنشان کرد: اگر آن عده پای کار فراکسیون می‌ایستادند، قطعاً نتیجه برعکس می‌شد. مطمئنم ۵۰ نفر از لیست امید به‌ آقای لاریجانی رای دادند.

کواکبیان ۵۰ نفر از امید به لاریجانی رای دادند!/با ما عکس یادگاری گرفتند زنبیل را جای دیگری بردند!


عهد شکنی و تظاهر به اصلاح طلبی در شرایط بحرانی رد صلاحیت های گسترده حاصل گردیده وگرنه اگر دانه درشت ها تایید می شدند قطعا شاهد این بداخلاقی ها هم نبودند باز خدا پدر آن ۱۰۳ نفر نماینده ی  وفادار مجلس را بیامرزد که در چنین شرایطی به جریان شان وفادار ماندند و این تعداد خیلی باارزش هستند.

 به نظر نگارنده عارف رییس فراکسیون مقتدری است که ارزش و بهای آن بسیار گرانمایه است هرچند اصلاحات از اپورتونیست های متظاهر رکب خورد اما در یک بازی نامتقارن نتیجه ی کارش عالی بوده است همین طور جریان مقابل به رهبری لاریجانی ، یک طیف بازسازی شده از اصولگرایان  را بوجود آورده که قدرت تعامل و رقابت توامان با رقیب و رقبا را بالفعل دارد!


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
comment
0
0
comment یک بیت شعرازناصرخسرو;
ایرانی باهوش وزرنگ است
مثل [...]رنگ وارنگ است
استادهیچ توفیری ندارد این باشد ویا آن اصل مطلب خدمت نمودن به ملت مهم است والا؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
comment
0
0
comment جنابعالي گويا اصولگرا بوديد چي شده؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار