اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
احتمال بازگشت سید جلال حسینی به پرسپولیس بیشتر از گذشته شده است. بعد از نا‌امید‌شدن سرخ‌ها در جذب شجاع خلیل‌زاده،شاید این مدافع که در تیررس استقلالی‌ها قرار گرفته بهترین گزینه برای حل مشکلات خط دفاعی پرسپولیس باشد.

به نظر مي‌رسد كادر فني قرمزپوشان پايتخت براي رفع مشكلات تيمش در فاز دفاعي دست به كار شده باشد. گفته مي‌شود برانكو ايوانكوويچ علاقه‌مند است تا شجاع خليل‌زاده مدافع تحت قرارداد سپاهان را به پايتخت بكشاند. با اين حال بعيد به نظر مي‌رسد رقيب جدي پرسپوليس حاضر به انجام اين انتقال شود.

به همین منظور مسئولان پرسپولیس عصر امروز برای جذب سیدجلال حسینی یک بار دیگر با این بازیکن پای میز مذاکره نشستند.

اينكه فصل قبل برانكو سيدجلال را وارد ليست نهايي نفرات خود نكرد يك نكته است و اينكه در فصل جديد حسيني ملي‌پوش به درد پرسپوليس مي‌خورد، نكته‌اي ديگر. شايد براي خط دفاعي كه ديگر مايكل اومانيا گرانقيمت را ندارد، بازگرداندن مدافعي ملي‌پوش يك اتفاق خوب باشد.

58 بازي و انتخاب هميشگي

سيدجلال حسيني در ليگ‌هاي12 و 13 براي پرسپوليس مانوئل ژوزه ، يحيي گل‌محمدي و علي دايي 58بازي انجام داد. اين مدافع ملي‌پوش بيش از پنج هزار و 200دقيقه عصاي دست مربيان پرسپوليس بود و طي اين مدت هرگز به عنوان يك بازيكن ذخيره و جايگزين وارد زمين نشد.

به واقع اين عملكرد نشان مي‌دهد كه مدافع مطمئن پرسپوليس در ليگ‌هاي12 و 13 براي سرخپوشان تهراني يك مهره كارساز بوده است.

25 ماه گذشت

از جدايي پرسپوليس و سيدجلال 25ماه مي‌گذرد. اين مدافع آخرين‌بار در هفته پاياني ليگ سيزدهم 90دقيقه براي پرسپوليس علي دايي برابر استقلال‌ خوزستان بازي كرد. دو سال و يك‌ماه و 19روز پيش تك‌گل دقيقه31 محمد عباس‌زاده از روي نقطه پنالتي عاملي شد تا سيدجلال با كسب نايب‌قهرماني ليگ سيزدهم از جمع سرخپوشان جدا شود.

از استقلال به پرسپوليس

سيدجلال حسيني پس از ترك پرسپوليس در فصل15-2014 ليگ ستارگان قطر 25بازي با پيراهن الاهلي انجام داد اما در انتهاي رقابت‌ها به ايران برگشت. مقصد بعدي اين مدافع انزلي‌چي نفت آسيايي عليرضا منصوريان بود. سيدجلال براي تيم علي‌منصور در ليگ پانزدهم 20بازي انجام داد و دو گل زد تا اينكه به پيشنهاد جديد سرخ‌ها رسيد.

آيا اين مدافع ملي‌پوش دوباره پرسپوليسي خواهد شد؟

شايد سيدجلال بي‌حاشيه گمشده‌اي باشد كه برانكو در پازل فاز دفاعي خود«كم» دارد. مدافعي باتجربه و پرسپوليسي كه بدش نمي‌آيد در 34سالگي براي دلش توپ بزند، آن‌هم در شرايطي كه رقيب سنتي قرمزها- استقلال- پيشنهاد همكاري با او را ارايه كرده است. 

جدول عملكرد ليگ‌برتري سيدجلال حسيني در پرسپوليس

ليگ

تعداد بازي

حضور در تركيب اصلي

مجموع دقايق بازي

گل زده

نكته ويژه

12

31

31

2790

1

هفته دوازدهم به راه‌آهن گل زد

13

27

27

2430

1

گل دوم پرسپوليس را در روز پيروزي 3 بر يك برابر فولاد به ثمر رساند



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار