شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان خبر داد:
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان برنامه های ویژه صدا و سیمای مرکز خوزستان در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

مسلم رحیمی با بیان اینکه  ماه مبارک رمضان به لحاظ نزول قرآن كريم در آن و ويژگى هاى منحصرى كه دارد در ميان ماه هاى سال قمرى برترين است، گفت: امسال صدا و سیمای مرکز خوزستان برنامه‌های متنوعی با موضوعات مختلفی همچون آداب و رسوم مردم خوزستان، ارتباط با ائمه جماعات و انعکاس برنامه‌های شهرستان‌ها در زمینه ماه مبارک رمضان برای مخاطبان این شبکه تولید و پخش می‌کند.

وی در ادامه افزود: همچنین صشدا و سیمای مرکز خوزستان آمادگی مردم برای ورود به ماه مبارک رمضان و به تصویر کشیدن حال و هوای استان در شرف ورود به این ماه مبارک را منعکس خواهد کرد.

رحیمی با بیان اینکه برنامه‌های سحر رادیو و تلویزیون مرکز خوزستان به صورت زنده طراحی شده است، تاکید کرد: برنامه‌های افطاری  نیز به صورت زنده و به دو زبان عربی و فارسی برای مخاطبان پخش می‌شود.

این مقام مسوول در ادامه از تولید و پخش جمع خوانی قرآن کریم در تمامی مراکز شهرستان‌ها به صورت زنده برای شهروندان خوزستانی خبر داد و افزود: امسال صدا و سیمای مرکز خوزستان همچون سال گذشته در ماه مبارک رمضان  به تولید و پخش برنامه زنده سیمای قرآنی هر شهرستان با مشارکت فرمانداران و ائمه جماعات شهرستان‌ها به مدت 90 دقیقه برای شهروندان خوزستانی  خواهد کرد.

وی برنامه های سیما را شامل روشنی های شهر ویژه برنامه افطار، سحر خیزان، هلال الهیل در بخش عربی، طرح عظیم جمع خوانی قرآن کریم به طور زنده در شهرستان های استان را از مهمترین برنامه های سیمای مرکز خوزستان در ماه رمضان عنوان کرد. 

رحیمی همچنین در بخش رادیو گفت: احلی ساعه و ایاکم، توضیح المسائل، شعر و سمر، هنا خوزستان، دیره هلی، مساء الخیر، انوار الهدایه و فزت و رب الکعبه  از صدای مرکز خوزستان برای مخاطبان عرب زبان رادیو خوزستان پخش می شود.

وی افزود: برنامه با سحر خیزان، یک قدم تا خدا، با جوانان، خانه سبز، طلوع صبح، امیدهای فردا، پزشک خانواده، پیام خوزستان، در شهر، رادیو پنجشنبه، شب های ایران، صدای روستا، نمایش هفته و لحظه های اجابت نیز در بخش فارسی به صورت ترکیبی و ترکیبی نمایشی برای مخاطبان پخش می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان همچنین اظهار کرد: برنامه رادیویی سحر خیزان، آوای دز و ضیافت آسمانی  نیز  به صورت ترکیبی و ترکیبی نمایشی از رادیو دزفول برای مخاطبان دزفولی نیز در این ماه مبارک پخش می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار