اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جلسه هماهنگی اجرای طرح بوسه بر پیشانی ماه خدا در رامشیر برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر صبح امروز جلسه هماهنگی اجرای طرح بوسه بر پیشانی ماه خدا به ریاست فرماندار  و با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای معرف امام جمعه شهرستان و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

 فرماندار رامشیر در این جلسه هدف از برگزاری جلسه را هماهنگی دستگاهها علی الخصوص دستگاههای فرهنگی جهت استقبال از ماه مبارک رمضان عنوان کرد . سعید فیوضی در ادامه ضمن تاکید بر مشارکت همه دستگاهها در برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های ماه مبارک رمضان ، مهمترین برنامه های طرح «بوسه بر پیشانی ماه خدا»  این شهرستان را برگزاری همایش (جشن بزرگ) به پیشواز ماه رمضان، جمع خوانی قرآن ، جلسات تفسیر قرآن، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و اجتماعی،  طرح اکرام ایتام ، اجرای مسابقات ورزشی و  برگزاری نمایشگاه قرآنی در ماه مبارک رمضان عنوان کرد .

حجت الاسلام و المسلمین معرف امام جمعه رامشیر نیز در ادامه به فضیلت های ماه رمضان اشاره کرد و با بیان اینکه ماه رمضان ماه امت رسول الله (ص) می باشد اظهار داشت : مردم در ماه رمضان مهمان خداوند می باشند.

امام جمعه رامشیر در ادامه با بیان اینکه اهمیت دادن به اجرای برنامه های فرهنگی در ماه رمضان و دعوت و مشارکت در این برنامه ها خود نوعی عبادت است و با توجه به اینکه با کمترین هزینه ها هم می توان برنامه های فرهنگی خوبی برگزار کرد خواستار توجه ویژه مسئولین ادارات به اجرای برنامه های فرهنگی ویژه این ماه شد .

در ادامه سایر اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان مقرر گردید دستگاههای اجرایی شهرستان برنامه های 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار