اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
آبادان - ایرنا - آیین اهدای کاپ قهرمانی فینال جام حذفی باشگاه های کشور به مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر روز دوشنبه با حضور مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

مشاور عالی سازمان لیگ فوتبال ایران دوشنبه در حاشیه اهدای کاپ قهرمانی فینال جام باشگاه های کشور به موزه دفاع مقدس خرمشهر در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه با شکوه ترین مسابقه جام حذفی در خرمشهر برگزار شد، گفت:حضور 20 هزار نفر از مردم با فرهنگ خرمشهر، آبادان و خوزستان در مسابقه فینال جام حذفی، بازی را از کیفیت فنی مطلوب برخوردار کرد.

محمدرضا ساکت اظهار داشت:مدالی که به شکل پلاک طراحی شده بود، بین دو نیمه بازی از سوی دختر 9 ساله شهید علی منیعات و فرزند شهید عسکری فرد به گردن مسئولان و دست اندرکاران این مسابقه آویخته شد و این واقعه اوج فرهنگ بود که مقابل فرزندان شهیدان مدافع حرم سر تعظیم فرود آوردند.

وی با بیان افتتاح غرفه ویژه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مرکز فرهنگی خرمشهر، گفت:نمونه جام و نمونه مدال، ییراهن امضاء شده از سوی بازیکنان دو تیم و امکانات داوران و لوگوی باشگاه های برتر در مرکز فرهنگی دفاع مقدس به امانت گذاشته شد تا یادمان اولین برگزاری مسابقه فینال قهرمانی جام حذفی در خرمشهر باشد.

ساکت افزود: خوشحالم که به عنوان مسئول هماهنگ کننده، این پروژه که 9 ماه به طول انجامید، باعنایت خداوند و دعای شهدا با موفقیت به سرانجام رسید و از همه بخش های مختلف که در این راه مشارکت داشته اند، صمیمانه سپاسگزارم.

وی حفاظت و نگهداری از ورزشگاه 15 هزار نفری اروندان را مهم دانست و گفت:این ورزشگاه به عنوان سرمایه ملی تلقی می شود و اگر نگهداری نشود ضربات جبران ناپذیری به فوتبال خرمشهر و ورزش خوزستان وارد می شود.

به گزارش ایرنا دیدار فینال جام حذفی باشگاه های کشور بین دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان ساعت 21 یکشنبه نهم خردادماه در ورزشگاه 15 هزار نفری نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار شد. تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با شکست تیم استقلال تهران، قهرمان رقابت فینال جام حذفی باشگاه های کشور شد.




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار