شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
 رئیس ورزش و جوانان خرمشهر، تخصیص و تعیین ردیف بودجه برای نگهداری ورزشگاه 15 هزار نفری اروندان از سوی دستگاه های ذیربط را خواستار شد.

 امین صابری سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید بر لزوم تخصیص ردیف اعتبار ویژه برای نگهداری از ورزشگاه نفت و گاز اروندان در خرمشهر، اظهار کرد: برای نگهداری اماکن ورزشی ردیف اعتباری خاصی دیده نشده و این موضوع باعث می شود که برخی امکان ورزشی فرسوده شوند اما در مورد این ورزشگاه رویه باید به گونه ای دیگر باشد و ردیف اعتباری را برای آن در نظر گرفته شود.

وی افزود:در این ورزشگاه از بهترین تجهیزات استفاده شد و مورد تایید فدراسیون فوتبال آسیا است و نیاز است تا با اقدام کارشناسی در نگهداری آن اقدام کرد. صابری گفت:این ورزشگاه ویژه خرمشهر بوده و براساس ضوابط و مقررات در مکان مناسب جانمایی شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر تصریح کرد:اگرچه این ورزشگاه به صورت کامل تکمیل نشده و هنگام برگزاری فینال جام حذفی نواقص مشخص شد، پس از تکمیل و تحویل پروژه سند این ورزشگاه به نام اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ثبت می شود.

صابری با تاکید بر اینکه ورزشگاه نفت و گاز اورندان بدون استفاده رها نخواهد شد، گفت:خرمشهر قرار است همه ساله میزبان مسابقه جام حذفی فوتبال باشد و دستگاه دهای ذیربط اعم از فدراسیون، وزارتخانه و اداره کل ورزش و جوانان و دیگر سازمان ها تلاش می کنند که این ورزشگاه محلی برای برگزاری اردوهای تیم ملی باشد و از طرف دیگر این ورزشگاه فرصتی برای استفاده شهرهای همجوار باشد.

وی تقویت هیات فوتبال و سرمایه گذاری در رده نونهالان را ضروری دانست و گفت:این ورزشگاه دارای پیست تارتان است و دوندگان خرمشهری پیشتر بدون داشتن پیست تارتان عناوین قهرمانی کشور را کسب کردند و امیدواریم شاهد پیشرفت این رشته و آسان شدن تمرن ورزشکاران باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر با اشاره به برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر گفت: فوتبال جام حذفی پس از لیگ برتر در رده دوم قرار دارد و تیم قهرمان سهمیه حضور در آسیا را کسب می کند و ذوب آهن با این بردی که به دست آورد آسیایی هم شد. صابری تصمیم لیگ فوتبال برای برگزاری همیشگی فینال جام حذفی در خرمشهر را یادآور شد و افزود:این موقعیت در زمانی به خرمشهر اعطا شد که از نظر زیرساختی شرایط لازم را نداشت و برای مسابقات کشتی نیز با این مشکل مواجه بودیم.

وی اضافه کرد: با همت جمعی و کمک همه دستگاه ها و پیگیری هایی که در سطوح مختلف انجام شد، ورزشگاه اهدایی نفت و گاز اروندان به بهره برداری رسید و در واقع بیشترین تلاش ما، در راستای آماده سازی این ورزشگاه برای این رویداد مهم بود. رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر ابعاد فرهنگی و حفظ سلامت وایمنی حاضران در ورزشگاه را به عنوان دیگر ابعاد مهم مورد توجه در روند برگزاری این رویداد ورزشی عنوان کرد.

صابری جو حاکم بر ورزشگاه را از نکات منحصر به فرد فینال جام حذفی در خرمشهر دانست و گفت:اینکه فدراسیون تا این لحظه انتقادی را به مردم خرمشهر نداشته، نشان دهنده این است که مردم خرمشهر پیام خود را به عنوان مردمی انقلابی، اصیل و دارای فرهنگ غنی اسلامی ایرانی مخابره کردند.

به گزارش ایرنا دیدار فینال جام حذفی باشگاه های کشور بین دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان ساعت 21 یکشنبه نهم خردادماه در ورزشگاه 15 هزار نفری نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار شد. تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با شکست تیم استقلال تهران، قهرمان رقابت فینال جام حذفی باشگاه های کشور شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار