شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: تقاضا برای آموزش عالی روز افزون است و با توجه به دستآوردهای تکنولوژی در جهان، ما نیز باید از این ظرفیت ها استفاده کنیم
سه شنبه 11 خردادماه 1395 همزمان با همایش روسا و معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی قطب 4 آمایشی کشور، استودیو تولید محتوا و مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور دکتر محمد باقر لاریجانی، معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این خصوص گفت: پس از ابلاغ بسته طرح تحول نظام سلامت در حوزه آموزش، زمینه سازی برای آموزش مجازی در دستور کار قرار گرفت.

دکتر مهدی سیاح برگرد افزود: به این معنی که استادان مدعو و اساتید دیگر دانشگاه نیاز به حضور در تمامی جلسات درسی را نداشته باشند و بخشی از کلاس ها به صورت مجازی از طریق وب و ویدیو کنفرانس برای دانشجویان ارائه شود.

وی ادامه داد: برگزاری دوره های بازآموزی مجازی برای پزشکان، باعث صرفه جویی در وقت می شود و به گونه ای خواهد شد که در مطب و منزل نیز امکان استفاده از اطلاعات استادان وجود دارد.

سیاح برگرد اظهار داشت: این کار از سه سال گذشته در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز کلید خورد و مرکز آموزش مجازی شامل استودیو تولید محتوا و ضبط آن راه اندازی شده است.

همچنین دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این باره گفت: تقاضا برای آموزش عالی روز افزون است و با توجه به دستآوردهای تکنولوژی در جهان ما نیز باید از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

ایدنی افزود: امروزه آموزش مجازی در کشورها رو به گسترش است و این نوع آموزش بسیاری از موانع برای توسعه آموزش از جمله مقدمات فیزیکی، جغرافیایی و کلاس درس را برطرف می کند.

وی اظهار کرد: مرکز آموزش مجازی از سری ماموریت های برنامه طرح تحول سلامت در حوزه آموزش امروز برای نخستین بار در خوزستان در دانشگاه علوم پزشکی اهواز راه اندازی شده است.







نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار