شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲



شوشان: مدتی است که در برخی از شهرستان های استان خوزستان برخی خود را نماینده بنیاد نخبگان معرفی کرده و برخی نیز با چاپ نشریاتی همنام این نهاد، اظهارنظرهایی در جامعه دارند. 

رییس بنیاد نخبگان خوزستان در همین خصوص گفت: فرمانداری ها رابط بنیاد نخبگان با مستعدین، استعدادهای برتر و مخترعان شهرستان ها هستند و این بنیاد هیچ اداره یا دفتر نمایندگی در شهرستان ها ندارد.

به گزارش پایگاه خبری شوشان، دکتر علیرضا زراسوندی با بیان اینکه بنیاد نخبگان خوزستان مستقیما زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است؛ تاکید کرد: این بنیاد در هیچ شهرستانی از استان خوزستان، اداره یا دفتر نمایندگی ندارد و اگر مستعدین و مخترعین قصد دارند از آیین نامه های این بنیاد مطلع شوند و یا طبق آیین نامه ها تحت پوشش قرار بگیرند، فقط با مراجعه به فرمانداری ها و یا برقراری ارتباط با بنیاد نخبگان خوزستان و یا مراجعه به سایت رسمی این بنیاد به آدرس: www.khouzestan.bmn.ir  از اخبار، آیین نامه ها و اطلاعات آن مطلع شوند. 

دکتر زراسوندی عنوان کرد: با افراد(مجهول الهویه ای) که از نام بنیاد نخبگان خوزستان استفاده سوء می کنند ، برخورد قانونی می شود.

برچسب ها: دکتر زراسوندی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار