شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان گفت: رسانه‌های استان فعالیت‌های خوبی در بخش‌های فرهنگی، هشدارهای اجتماعی و انتظامی و انعکاس خدمات نیروی انتظامی داشته‌اند که این امر بر تامین امنیت عمومی و فردی تاثیرگذار است.
 
 سرهنگ سیدرحمان موسوی در نشست خبری که امروز (12 خردادماه) در محل معاونت اجتماعی نیروی انتظامی برگزار شد، با بیان این‌که تاکید بسیاری بر تعامل نیروی انتظامی و رسانه‌ها وجود دارد، اظهار کرد: اکنون تعامل خوبی بین نیروی انتظامی و رسانه‌های استان شاهد هستیم.
 
وی ادامه داد: این تعامل موجب رشد فعالیت‌های رسانه‌ای شده به صورتی که اکنون شاهد ارتقای همکاری رسانه‌ها با نیروی انتظامی هستیم و تعامل رسانه‌ها و نیروی انتظامی75 درصد ارتقا پیدا کرده است.
 
معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان با بیان این‌که همکاری منطقی رسانه‌ها با نیروی انتظامی در جهت بالا بردن دانش مردم است، تصریح کرد: رسانه‌های استان فعالیت‌های خوبی در بخش‌های فرهنگی، هشدارهای اجتماعی و انتظامی و انعکاس خدمات نیروی انتظامی داشته‌اند که این امر بر تامین امنیت عمومی و فردی تاثیرگذار است.
 
موسوی با بیان این‌که اگر اکنون امنیتی وجود دارد بخشی از آن را مدیون رسانه‌ها هستیم، عنوان کرد: نیروی انتظامی به دنبال تعامل منطقی با رسانه‌ها است تا آنچه واقعیت است، منتشر شود.
 
وی با تاکید بر لزوم حمایت از خبرنگاران و رسانه‌ها عنوان کرد: در 5 سال گذشته، 15 پرونده تعقیب بین نیروی انتظامی و اصحاب رسانه در استان وجود داشت که در خصوص این پرونده‌ها، عدم پیگیری اعمال شد.
 
معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان گفت: این آخرین حضور رسانه‌ای من به عنوان معاون اجتماعی نیروی انتظامی است و پس از بازنشستگی به عنوان یک فعال اجتماعی فعالیت خواهم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار